diff --git a/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml b/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml index 233aacbee..3d630abbb 100644 --- a/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml +++ b/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml @@ -64,7 +64,7 @@ command: failSameServer: "Nelze označit tento server jako odinstalován (Jste na něm)" hotswap: "§eNezapomeňte přehodit na novou databázi (/plan db hotswap ${0}) & reload pluginu." importers: "Importery:" - preparing: "Preparing.." + preparing: "Načítání.." progress: "${0} / ${1} zpracovávání.." start: "> §2Zpracovávám data.." success: "> §aÚspěch!" @@ -163,27 +163,27 @@ command: description: "Ukázat json Hráčských čistých dat." inDepth: "Dovolí stáhnout hráčská data v json formátu. Všechna." logout: - description: "Log out other users from the panel." + description: "Odhlášení ostatních uživatelů z panelu." inDepth: "Vložte argument přezdívky hráče k odhlášení jiného uživatele, použijte * pro odhlášení všech." migrateToOnlineUuids: - description: "Migrate offline uuid data to online uuids" + description: "Migrace offline uuid dat na online uuid" network: description: "Ukázat stránku sítě" - inDepth: "Získání odkazu k /network page, pouze na sítích." + inDepth: "Získání odkazu k /network stránce, pouze na sítích." player: description: "Ukázat stránku hráče" - inDepth: "Získání odkazu k /player page specifického hráče, či aktuálního." + inDepth: "Získání odkazu ke stránce /player specifického hráče, či aktuálního." players: description: "Ukázat stránku hráčů" - inDepth: "Získání odkazu k /players page k zobrazení seznamu hráčů." + inDepth: "Získání odkazu ke stránce /players k zobrazení seznamu hráčů." register: description: "Registrovat web uživatele" - inDepth: "Použijte bez argumentů k odkazu na stránku registrace. Použijte --code [kod] pro registraci k získání uživatele." + inDepth: "Použijte bez argumentů k odkazu na stránku registrace. Použijte --code [kód] pro registraci k získání uživatele." reload: description: "Restartuje plugin Plan" inDepth: "Vypnout a zapnout plugin k obnově jakýchkoli změn v configu." removejoinaddresses: - description: "Remove join addresses of a specified server" + description: "Odstranění adres připojení zadaného serveru" search: description: "Hledat podle jména hráče" inDepth: "Zobrazit seznam všech hráčů souhlasísích s daným jménem." @@ -265,8 +265,8 @@ html: authFailedTips: "- Ujistěte se, že jste zaregistrovaní s uživatelem s /plan register
- Zkontrolujte zda je jméno a heslo správné
- Jméno a heslo jsou citlivá na velká/malá písmena

Pokud jste zapomněli heslo, zeptejte se člena týmu ke smazání vašeho starého uživatele či nové registraci." noServersOnline: "Žádné online servery k vykonání žádosti." playerNotSeen: "Hráč nebyl nenalezen." - serverNotExported: "Server doesn't exist, its data might not have been exported yet." - serverNotSeen: "Server doesn't exist" + serverNotExported: "Server neexistuje, je možné, že jeho data ještě nebyla exportována.." + serverNotSeen: "Server neexistuje" generic: none: "Žádný" label: @@ -277,26 +277,26 @@ html: afkTime: "AFK čas" all: "Vše" allTime: "Celkově" - alphabetical: "Alphabetical" + alphabetical: "Abecední řazení" apply: "Apply" asNumbers: "statistiky" - average: "Average first session length" + average: "Průměrná délka prvního připojení" averageActivePlaytime: "Průměrná herní aktivita" averageAfkTime: "Průměrný AFK čas" - averageChunks: "Průměr chunků" - averageCpuUsage: "Average CPU Usage" - averageEntities: "Průměr entit" + averageChunks: "Průměrně chunků" + averageCpuUsage: "Průměrné využití CPU" + averageEntities: "Průměrně entit" averageKdr: "Průměr KDR" averageMobKdr: "Průměr Mob KDR" averagePing: "Průměrný ping" - averagePlayers: "Average Players" + averagePlayers: "Průměrně hráčů" averagePlaytime: "Průměr herní doby" - averageRamUsage: "Average RAM Usage" - averageServerDowntime: "Average Downtime / Server" - averageSessionLength: "Průměrná délka relace" - averageSessions: "Průměrná relace" + averageRamUsage: "Průměrné využití RAM" + averageServerDowntime: "Průměrná doba vypnutí / Serveru" + averageSessionLength: "Průměrná délka připojení" + averageSessions: "Průměr připojení" averageTps: "Průměr TPS" - averageTps7days: "Average TPS (7 days)" + averageTps7days: "Proměr TPS (7 dní)" banned: "Zabanován" bestPeak: "Nejvíce hráčů" bestPing: "Nejlepší ping" @@ -308,7 +308,7 @@ html: cpuRam: "CPU & RAM" cpuUsage: "CPU Usage" currentPlayerbase: "Aktuální základna hráčů" - currentUptime: "Current Uptime" + currentUptime: "Aktuální doba zapnutí" dayByDay: "Den po dni" dayOfweek: "Den týdne" deadliestWeapon: "Nejsmrtelnější PvP zbraň" @@ -318,72 +318,72 @@ html: downtime: "Offline doba" duringLowTps: "Při nízkých TPS:" entities: "Entity" - exported: "Data export time" + exported: "Doba exportu dat" favoriteServer: "Oblíbený server" firstSession: "První relace" firstSessionLength: - average: "Average first session length" - median: "Median first session length" + average: "Průměrná délka prvního připojení" + median: "Medián prvního připojení" geoProjection: - dropdown: "Select projection" - equalEarth: "Equal Earth" + dropdown: "Zvolte projekci" + equalEarth: "Rovná země" mercator: "Mercator" miller: "Miller" - ortographic: "Ortographic" + ortographic: "Ortografie" geolocations: "Geolokace" help: - activityIndexBasis: "Activity index is based on non-AFK playtime in the past 3 weeks (21 days). Each week is considered separately." - activityIndexExample1: "If someone plays as much as threshold every week, they are given activity index ~3." - activityIndexExample2: "Very active is ~2x the threshold (y ≥ 3.75)." - activityIndexExample3: "The index approaches 5 indefinitely." - activityIndexVisual: "Here is a visualization of the curve where y = activity index, and x = playtime per week / threshold." - activityIndexWeek: "Week {}" - examples: "Examples" + activityIndexBasis: "Index aktivity vychází z času stráveného hraním mimo AFK za poslední 3 týdny (21 dní). Každý týden se posuzuje zvlášť." + activityIndexExample1: "Pokud někdo hraje každý týden tolik, kolik je limit, má index aktivity ~3." + activityIndexExample2: "Velmi aktivní je ~2x prahová hodnota (y ≥ 3,75)." + activityIndexExample3: "Index se neomezeně blíží hodnotě 5." + activityIndexVisual: "Zde je vizualizace křivky, kde y = index aktivity a x = doba hraní za týden / prahová hodnota." + activityIndexWeek: "Týden {}" + examples: "Příklady" graph: - labels: "You can hide/show a group by clicking on the label at the bottom." - title: "Graph" - zoom: "You can Zoom in by click + dragging on the graph." - playtimeUnit: "hours" + labels: "Skupinu můžete skrýt/zobrazit kliknutím na štítek v dolní části.." + title: "Graf" + zoom: "Graf si můžete přiblížit kliknutím a táhnutím.." + playtimeUnit: "hodiny" retention: - calculationStep1: "First the data is filtered using '<>' option. Any players with 'registerDate' outside the time range are ignored." - calculationStep2: "Then it is grouped into groups of players using '<0>' option, eg. With '<1>': All players who registered in January 2023, February 2023, etc" - calculationStep3: "Then the '<0>' and '<1>' options select which visualization to render." - calculationStep4: "'<>' controls how many points the graph has, eg. 'Days' has one point per day." - calculationStep5: "On each calculated point all players are checked for the condition." - calculationStep6: "Select X Axis below to see conditions." - calculationStepDate: "This visualization shows the different groups of players that are still playing on your server. The visualization uses lastSeen date. If x < lastSeenDate, the player is visible on the graph." - calculationStepDeltas: "This visualization is most effective using Player Count as the Y Axis. The visualization shows net gain of players (How many players joined minus players who stopped playing). The visualization uses both registered and lastSeen dates. If registerDate < x < lastSeenDate, the player is visible on the graph." - calculationStepPlaytime: "This visualization tells how long the gameplay loop keeps players engaged on your server. The visualization uses playtime. If x < playtime, the player is visible on the graph." - calculationStepTime: "This visualization tells how long people keep coming back to play on the server after they join the first time. The visualization uses timeDifference. If x < timeDifference, the player is visible on the graph." - compareJoinAddress: "Grouping by join address allows measuring advertising campaigns on different sites." - compareMonths: "You can compare different months by changing the '<0>' option to '<1>'" + calculationStep1: "Nejprve se data filtrují pomocí možnosti '<>'. Hráči s 'registerDate' mimo časový rozsah jsou ignorováni." + calculationStep2: "Poté je rozdělíme do skupin hráčů pomocí možnosti '<0>', např. pomocí '<1>': Všichni hráči, kteří se zaregistrovali v lednu 2023, únoru 2023 atd." + calculationStep3: "Možnosti '<0>' a '<1>' pak vybírají, která vizualizace se má vykreslit.." + calculationStep4: "'<>' řídí, kolik bodů má graf, např. 'Days' má jeden bod za den.." + calculationStep5: "V každém vypočteném bodě se u všech hráčů kontroluje, zda je splněna podmínka." + calculationStep6: "Pro zobrazení podmínek vyberte níže uvedenou osu X." + calculationStepDate: "Tato vizualizace zobrazuje různé skupiny hráčů, kteří stále hrají na vašem serveru. Vizualizace používá datum lastSeen. Pokud x < lastSeenDate, je hráč v grafu viditelný." + calculationStepDeltas: "Tato vizualizace je nejefektivnější při použití počtu hráčů jako osy Y. Vizualizace ukazuje čistý přírůstek hráčů (kolik hráčů se připojilo mínus hráči, kteří přestali hrát). Vizualizace používá data registrovaných i naposledy viděných hráčů. Pokud je registerDate < x < lastSeenDate, hráč je v grafu viditelný." + calculationStepPlaytime: "Tato vizualizace ukazuje, jak dlouho se hráči na vašem serveru věnují hraní. Vizualizace využívá dobu hraní. Pokud je x < době hraní, je hráč na grafu viditelný." + calculationStepTime: "Tato vizualizace ukazuje, jak dlouho se lidé vracejí hrát na server poté, co se připojili poprvé. Vizualizace využívá funkci timeDifference. Pokud je x < timeDifference, je hráč v grafu viditelný." + compareJoinAddress: "Seskupení podle adresy připojení umožňuje měřit reklamní kampaně na různých stránkách." + compareMonths: "Různé měsíce můžete porovnat změnou možnosti '<0>' na '<1>'." examples: - adCampaign: "Comparing player gain of different ad campaigns using different Join Addresses (anonymized)" - deltas: "<> shows net gain of players." - pattern: "A general pattern emerges when all players start leaving the server at the same time" - plateau: "Comparing player gain of different months. Plateaus suggest there were players Plan doesn't know about. In this example Plan was installed in January 2022." - playtime: "Playtime tells how long the gameplay loop keeps players engaged on your server." - stack: "Cumulative player gain can be checked with stacked player count as Y axis" - howIsItCalculated: "How it is calculated" - howIsItCalculatedData: "The graph is generated from player data:" - options: "Select the options to analyze different aspects of Player Retention." - retentionBasis: "New player retention is calculated based on session data. If a registered player has played within latter half of the timespan, they are considered retained." - testPrompt: "Test it out:" - testResult: "Test result" - threshold: "Threshold" - thresholdUnit: "hours / week" - tips: "Tips" - usingTheGraph: "Using the Graph" + adCampaign: "Srovnání zisku hráčů z různých reklamních kampaní s použitím různých adres pro připojení (anonymizované)" + deltas: "<> ukazuje čistý zisk hráčů." + pattern: "Když všichni hráči začnou opouštět server ve stejnou dobu, objeví se obecný vzorec." + plateau: "Srovnání zisku hráčů v různých měsících. Plochy naznačují, že existují hráči, o kterých Plan neví. V tomto příkladu byl Plan nainstalován v lednu 2022." + playtime: "Doba hraní udává, jak dlouho jsou hráči na vašem serveru zapojeni do herní smyčky.." + stack: "Kumulativní zisk hráčů lze zkontrolovat pomocí počtu hráčů na hromádce jako osy Y." + howIsItCalculated: "Jak se vypočítává" + howIsItCalculatedData: "Graf je generován z údajů o hráči:" + options: "Vyberte možnosti pro analýzu různých aspektů udržení hráčů." + retentionBasis: "Udržení nových hráčů se vypočítává na základě údajů o relacích. Pokud registrovaný hráč hrál v druhé polovině časového období, je považován za udrženého." + testPrompt: "Vyzkoušejte si to:" + testResult: "Výsledek testu" + threshold: "Prahová hodnota" + thresholdUnit: "hodin / týdnů" + tips: "Tipy" + usingTheGraph: "Použití grafu" hourByHour: "Hodina po hodině" inactive: "Neaktivní" indexInactive: "Neaktivní" indexRegular: "Pravidelný" information: "INFORMACE" - insights: "Insights" + insights: "Postřehy" insights30days: "Postřehy za 30 dní" irregular: "Nepravidelný" - joinAddress: "Join Address" - joinAddresses: "Připojovací IP" + joinAddress: "Adresa Připojení" + joinAddresses: "IP Připojení" kdr: "KDR" killed: "Zabit" last24hours: "Posledních 24 hodin" @@ -392,7 +392,7 @@ html: lastConnected: "Poslední připojení" lastPeak: "Naposledy nejvíce hráčů" lastSeen: "Naposledy viděn" - latestJoinAddresses: "Latest Join Addresses" + latestJoinAddresses: "Poslední adresy pro připojení" length: " Délka" links: "ODKAZY" loadedChunks: "Načtené chunky" @@ -401,9 +401,9 @@ html: loneNewbieJoins: "Samotná připojení nováčků" longestSession: "Nejdelší relace" lowTpsSpikes: "Nejnižší TPS" - lowTpsSpikes7days: "Low TPS Spikes (7 days)" + lowTpsSpikes7days: "Nízké hodnoty TPS (7 dní)" maxFreeDisk: "Max. volného disku" - medianSessionLength: "Median Session Length" + medianSessionLength: "Medián délky relace" minFreeDisk: "Min. volného disku" mobDeaths: "Smrti způsobené moby" mobKdr: "Mob KDR" @@ -419,9 +419,9 @@ html: new: "Nový" newPlayerRetention: "Udržení nových hráčů" newPlayers: "Noví hráči" - newPlayers7days: "New Players (7 days)" + newPlayers7days: "Noví hráči (7 dní)" nickname: "Přezdívka" - noDataToDisplay: "No Data to Display" + noDataToDisplay: "Žádná data k zobrazení" now: "Nyní" onlineActivity: "Online aktivita" onlineActivityAsNumbers: "Online aktivita v číslech" @@ -437,21 +437,21 @@ html: player: "Hráč" playerDeaths: "Smrti způsobené hráči" playerKills: "Zabití hráči" - playerKillsVictimIndicator: "Player was killed within 24h of first time they were seen (Time since registered: <>)." + playerKillsVictimIndicator: "Hráč byl zabit do 24 hodin od doby, kdy se poprvé připojil (Čas od registrace): <>)." playerList: "Seznam hráčů" playerOverview: "Přehled hráče" playerPage: "Stránka hráče" - playerRetention: "Player Retention" + playerRetention: "Udržení hráčů" playerbase: "Hráči" playerbaseDevelopment: "Vývoj aktivity hráčů" - playerbaseOverview: "Playerbase Overview" + playerbaseOverview: "Přehled hráčské základny" players: "Hráči" playersOnline: "Hráči online" - playersOnlineNow: "Players Online (Now)" + playersOnlineNow: "Hráči online (Nyní)" playersOnlineOverview: "Přehled online aktivity" playtime: "Herní čas" plugins: "Pluginy" - pluginsOverview: "Plugins Overview" + pluginsOverview: "Přehled pluginů" punchcard: "Štítky" punchcard30days: "Štítek pro 30 dní" pvpPve: "PvP & PvE" @@ -459,7 +459,7 @@ html: query: "Vytvořit dotaz" quickView: "Rychlé zobrazení" ram: "RAM" - ramUsage: "RAM Usage" + ramUsage: "Využití RAM" recentKills: "Poslední zabití" recentPvpDeaths: "Poslední PvP smrti" recentPvpKills: "Poslední PvP zabití" @@ -470,56 +470,56 @@ html: regularPlayers: "Pravidelní hráči" relativeJoinActivity: "Relativní aktivita připojení" retention: - groupByNone: "No grouping" - groupByTime: "Group registered by" - inAnytime: "any time" - inLast180d: "in the last 6 months" - inLast30d: "in the last 30 days" - inLast365d: "in the last 12 months" - inLast730d: "in the last 24 months" - inLast7d: "in the last 7 days" - inLast90d: "in the last 3 months" - playersRegisteredInTime: "Players who registered" - retainedPlayersPercentage: "Retained Players %" - timeSinceRegistered: "Time since register date" - timeStep: "Time step" + groupByNone: "Žádné seskupení" + groupByTime: "Skupina registrovaná" + inAnytime: "kdykoli" + inLast180d: "za posledních 6 měsíců" + inLast30d: "za posledních 30 dní" + inLast365d: "za posledních 12 měsících" + inLast730d: "za posledních 24 měsícíců" + inLast7d: "za posledních 7 dní" + inLast90d: "za posledních 90 měsíců" + playersRegisteredInTime: "Hráči, kteří se zaregistrovali" + retainedPlayersPercentage: "Zadržení hráči %" + timeSinceRegistered: "Doba od data registrace" + timeStep: "Časový posun" secondDeadliestWeapon: "2. PvP Zbraň" seenNicknames: "Viděné přezdívky" server: "Server" serverAnalysis: "Analýza serveru" serverAsNumberse: "Statistiky serveru" - serverCalendar: "Server Calendar" - serverDowntime: "Server offline" - serverOccupied: "Server plný" + serverCalendar: "Kalendář serveru" + serverDowntime: "Server je offline" + serverOccupied: "Server je plný" serverOverview: "Přehled serveru" serverPage: "Stránka serveru" serverPlaytime: "Herní čas serveru" serverPlaytime30days: "Herní čas serveru za 30 dní" - serverSelector: "Server selector" + serverSelector: "Výběr serveru" servers: "Servery" serversTitle: "SERVERY" session: "Relace" - sessionCalendar: "Session Calendar" + sessionCalendar: "Kalendář relací" sessionEnded: " Ukončeno" sessionMedian: "Střední hodnota relací" sessionStart: "Započatá relace" sessions: "Relace" - sortBy: "Sort By" - stacked: "Stacked" + sortBy: "Seřadit podle" + stacked: "Zaplnění" themeSelect: "Zvolené téma" thirdDeadliestWeapon: "3. PvP Zbraň" thirtyDays: "30 dní" thirtyDaysAgo: "před 30 dny" time: - date: "Date" - day: "Day" - days: "Days" - hours: "Hours" - month: "Month" - months: "Months" - week: "Week" - weeks: "Weeks" - year: "Year" + date: "Datum" + day: "Den" + days: "Dní" + hours: "Hodin" + month: "Měsíc" + months: "Měsíců" + week: "Týden" + weeks: "Týdnů" + year: "Rok" timesKicked: "Počet vykopnutí" toMainPage: "Zpět na hlavní stránku" total: "Total" @@ -528,15 +528,15 @@ html: totalPlayers: "Hráčů celkem" totalPlayersOld: "Celkem hráčů" totalPlaytime: "Herní doba celkem" - totalServerDowntime: "Total Server Downtime" + totalServerDowntime: "Celková doba vypnutí serveru" tps: "TPS" trend: "Trend" trends30days: "Trendy za 30 dní" uniquePlayers: "Unikátní hráči" - uniquePlayers7days: "Unique Players (7 days)" + uniquePlayers7days: "Unikátních hráčů (7 dní)" unit: - percentage: "Percentage" - playerCount: "Player Count" + percentage: "Procento" + playerCount: "Počet hráčů" veryActive: "Velmi aktivní" weekComparison: "Týdenní srovnání" weekdays: "'Pondělí', 'Úterý', 'Středa', 'Čtvrtek', 'Pátek', 'Sobota', 'Neděle'" @@ -547,7 +547,7 @@ html: yAxis: "Y Axis" login: failed: "Přihlašování selhalo: " - forgotPassword: "Zapomněl jste heslo?" + forgotPassword: "Zapomněli jste heslo?" forgotPassword1: "Zapomněl jste heslo? Odregistruj se a registruj se znovu." forgotPassword2: "Pro odstranění aktuálního uživatele použij následující příkaz ve hře:" forgotPassword3: "Nebo použij konzoli:" @@ -587,19 +587,19 @@ html: name: "Ban status" banned: "Zabanovaní" country: - text: "have joined from country" + text: "se připojili ze země" generic: allPlayers: "Všichni hráči" and: "a " start: "hráčů, kteří" hasPlayedOnServers: - name: "Has played on one of servers" - text: "have played on at least one of" + name: "Hrál na jednom ze serverů" + text: "hrál alespoň na jednom z" hasPluginBooleanValue: - name: "Has plugin boolean value" - text: "have Plugin boolean value" + name: "Plugin má logickou hodnotu" + text: "plugin má logickou hodnotu" joinAddress: - text: "joined with address" + text: "se připojil za pomoci ip" nonOperators: "Bez OP" notBanned: "Nezabanovaní" operatorStatus: @@ -625,10 +625,10 @@ html: from: ">od" makeAnother: "Vytvořit další dotaz" servers: - all: "using data of all servers" - many: "using data of {number} servers" - single: "using data of 1 server" - two: "using data of 2 servers" + all: "použití dat všech serverů" + many: "použít data {number} serverů" + single: "použít data 1 serveru" + two: "použít data 2 serverů" to: ">do" view: "Zobrazit pohled" performQuery: "Provést dotaz!" @@ -721,9 +721,9 @@ plugin: dbNotifySQLiteWAL: "SQLite WAL mód není podporován na verzi tohoto serveru, používám default. Toto může či nemusí ovlivnit výkon." dbPatchesAlreadyApplied: "Všechny databáze již jsou aktualizovány." dbPatchesApplied: "Všechny databáze byly úspěšně aktualizovány." - dbSchemaPatch: "Database: Making sure schema is up to date.." - loadedServerInfo: "Server identifier loaded: ${0}" - loadingServerInfo: "Loading server identifying information" + dbSchemaPatch: "Databáze: Zajištění aktuálnosti schématu.." + loadedServerInfo: "Načtený identifikátor serveru: ${0}" + loadingServerInfo: "Načítání identifikačních informací serveru" no: "Ne" today: "'Dnes'" unavailable: "Nedostupné"