diff --git a/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml b/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml
index 233aacbee..3d630abbb 100644
--- a/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml
+++ b/Plan/common/src/main/resources/assets/plan/locale/locale_CS.yml
@@ -64,7 +64,7 @@ command:
failSameServer: "Nelze označit tento server jako odinstalován (Jste na něm)"
hotswap: "§eNezapomeňte přehodit na novou databázi (/plan db hotswap ${0}) & reload pluginu."
importers: "Importery:"
- preparing: "Preparing.."
+ preparing: "Načítání.."
progress: "${0} / ${1} zpracovávání.."
start: "> §2Zpracovávám data.."
success: "> §aÚspěch!"
@@ -163,27 +163,27 @@ command:
description: "Ukázat json Hráčských čistých dat."
inDepth: "Dovolí stáhnout hráčská data v json formátu. Všechna."
logout:
- description: "Log out other users from the panel."
+ description: "Odhlášení ostatních uživatelů z panelu."
inDepth: "Vložte argument přezdívky hráče k odhlášení jiného uživatele, použijte * pro odhlášení všech."
migrateToOnlineUuids:
- description: "Migrate offline uuid data to online uuids"
+ description: "Migrace offline uuid dat na online uuid"
network:
description: "Ukázat stránku sítě"
- inDepth: "Získání odkazu k /network page, pouze na sítích."
+ inDepth: "Získání odkazu k /network stránce, pouze na sítích."
player:
description: "Ukázat stránku hráče"
- inDepth: "Získání odkazu k /player page specifického hráče, či aktuálního."
+ inDepth: "Získání odkazu ke stránce /player specifického hráče, či aktuálního."
players:
description: "Ukázat stránku hráčů"
- inDepth: "Získání odkazu k /players page k zobrazení seznamu hráčů."
+ inDepth: "Získání odkazu ke stránce /players k zobrazení seznamu hráčů."
register:
description: "Registrovat web uživatele"
- inDepth: "Použijte bez argumentů k odkazu na stránku registrace. Použijte --code [kod] pro registraci k získání uživatele."
+ inDepth: "Použijte bez argumentů k odkazu na stránku registrace. Použijte --code [kód] pro registraci k získání uživatele."
reload:
description: "Restartuje plugin Plan"
inDepth: "Vypnout a zapnout plugin k obnově jakýchkoli změn v configu."
removejoinaddresses:
- description: "Remove join addresses of a specified server"
+ description: "Odstranění adres připojení zadaného serveru"
search:
description: "Hledat podle jména hráče"
inDepth: "Zobrazit seznam všech hráčů souhlasísích s daným jménem."
@@ -265,8 +265,8 @@ html:
authFailedTips: "- Ujistěte se, že jste zaregistrovaní s uživatelem s /plan register
- Zkontrolujte zda je jméno a heslo správné
- Jméno a heslo jsou citlivá na velká/malá písmena
Pokud jste zapomněli heslo, zeptejte se člena týmu ke smazání vašeho starého uživatele či nové registraci."
noServersOnline: "Žádné online servery k vykonání žádosti."
playerNotSeen: "Hráč nebyl nenalezen."
- serverNotExported: "Server doesn't exist, its data might not have been exported yet."
- serverNotSeen: "Server doesn't exist"
+ serverNotExported: "Server neexistuje, je možné, že jeho data ještě nebyla exportována.."
+ serverNotSeen: "Server neexistuje"
generic:
none: "Žádný"
label:
@@ -277,26 +277,26 @@ html:
afkTime: "AFK čas"
all: "Vše"
allTime: "Celkově"
- alphabetical: "Alphabetical"
+ alphabetical: "Abecední řazení"
apply: "Apply"
asNumbers: "statistiky"
- average: "Average first session length"
+ average: "Průměrná délka prvního připojení"
averageActivePlaytime: "Průměrná herní aktivita"
averageAfkTime: "Průměrný AFK čas"
- averageChunks: "Průměr chunků"
- averageCpuUsage: "Average CPU Usage"
- averageEntities: "Průměr entit"
+ averageChunks: "Průměrně chunků"
+ averageCpuUsage: "Průměrné využití CPU"
+ averageEntities: "Průměrně entit"
averageKdr: "Průměr KDR"
averageMobKdr: "Průměr Mob KDR"
averagePing: "Průměrný ping"
- averagePlayers: "Average Players"
+ averagePlayers: "Průměrně hráčů"
averagePlaytime: "Průměr herní doby"
- averageRamUsage: "Average RAM Usage"
- averageServerDowntime: "Average Downtime / Server"
- averageSessionLength: "Průměrná délka relace"
- averageSessions: "Průměrná relace"
+ averageRamUsage: "Průměrné využití RAM"
+ averageServerDowntime: "Průměrná doba vypnutí / Serveru"
+ averageSessionLength: "Průměrná délka připojení"
+ averageSessions: "Průměr připojení"
averageTps: "Průměr TPS"
- averageTps7days: "Average TPS (7 days)"
+ averageTps7days: "Proměr TPS (7 dní)"
banned: "Zabanován"
bestPeak: "Nejvíce hráčů"
bestPing: "Nejlepší ping"
@@ -308,7 +308,7 @@ html:
cpuRam: "CPU & RAM"
cpuUsage: "CPU Usage"
currentPlayerbase: "Aktuální základna hráčů"
- currentUptime: "Current Uptime"
+ currentUptime: "Aktuální doba zapnutí"
dayByDay: "Den po dni"
dayOfweek: "Den týdne"
deadliestWeapon: "Nejsmrtelnější PvP zbraň"
@@ -318,72 +318,72 @@ html:
downtime: "Offline doba"
duringLowTps: "Při nízkých TPS:"
entities: "Entity"
- exported: "Data export time"
+ exported: "Doba exportu dat"
favoriteServer: "Oblíbený server"
firstSession: "První relace"
firstSessionLength:
- average: "Average first session length"
- median: "Median first session length"
+ average: "Průměrná délka prvního připojení"
+ median: "Medián prvního připojení"
geoProjection:
- dropdown: "Select projection"
- equalEarth: "Equal Earth"
+ dropdown: "Zvolte projekci"
+ equalEarth: "Rovná země"
mercator: "Mercator"
miller: "Miller"
- ortographic: "Ortographic"
+ ortographic: "Ortografie"
geolocations: "Geolokace"
help:
- activityIndexBasis: "Activity index is based on non-AFK playtime in the past 3 weeks (21 days). Each week is considered separately."
- activityIndexExample1: "If someone plays as much as threshold every week, they are given activity index ~3."
- activityIndexExample2: "Very active is ~2x the threshold (y ≥ 3.75)."
- activityIndexExample3: "The index approaches 5 indefinitely."
- activityIndexVisual: "Here is a visualization of the curve where y = activity index, and x = playtime per week / threshold."
- activityIndexWeek: "Week {}"
- examples: "Examples"
+ activityIndexBasis: "Index aktivity vychází z času stráveného hraním mimo AFK za poslední 3 týdny (21 dní). Každý týden se posuzuje zvlášť."
+ activityIndexExample1: "Pokud někdo hraje každý týden tolik, kolik je limit, má index aktivity ~3."
+ activityIndexExample2: "Velmi aktivní je ~2x prahová hodnota (y ≥ 3,75)."
+ activityIndexExample3: "Index se neomezeně blíží hodnotě 5."
+ activityIndexVisual: "Zde je vizualizace křivky, kde y = index aktivity a x = doba hraní za týden / prahová hodnota."
+ activityIndexWeek: "Týden {}"
+ examples: "Příklady"
graph:
- labels: "You can hide/show a group by clicking on the label at the bottom."
- title: "Graph"
- zoom: "You can Zoom in by click + dragging on the graph."
- playtimeUnit: "hours"
+ labels: "Skupinu můžete skrýt/zobrazit kliknutím na štítek v dolní části.."
+ title: "Graf"
+ zoom: "Graf si můžete přiblížit kliknutím a táhnutím.."
+ playtimeUnit: "hodiny"
retention:
- calculationStep1: "First the data is filtered using '<>' option. Any players with 'registerDate' outside the time range are ignored."
- calculationStep2: "Then it is grouped into groups of players using '<0>' option, eg. With '<1>': All players who registered in January 2023, February 2023, etc"
- calculationStep3: "Then the '<0>' and '<1>' options select which visualization to render."
- calculationStep4: "'<>' controls how many points the graph has, eg. 'Days' has one point per day."
- calculationStep5: "On each calculated point all players are checked for the condition."
- calculationStep6: "Select X Axis below to see conditions."
- calculationStepDate: "This visualization shows the different groups of players that are still playing on your server. The visualization uses lastSeen date. If x < lastSeenDate, the player is visible on the graph."
- calculationStepDeltas: "This visualization is most effective using Player Count as the Y Axis. The visualization shows net gain of players (How many players joined minus players who stopped playing). The visualization uses both registered and lastSeen dates. If registerDate < x < lastSeenDate, the player is visible on the graph."
- calculationStepPlaytime: "This visualization tells how long the gameplay loop keeps players engaged on your server. The visualization uses playtime. If x < playtime, the player is visible on the graph."
- calculationStepTime: "This visualization tells how long people keep coming back to play on the server after they join the first time. The visualization uses timeDifference. If x < timeDifference, the player is visible on the graph."
- compareJoinAddress: "Grouping by join address allows measuring advertising campaigns on different sites."
- compareMonths: "You can compare different months by changing the '<0>' option to '<1>'"
+ calculationStep1: "Nejprve se data filtrují pomocí možnosti '<>'. Hráči s 'registerDate' mimo časový rozsah jsou ignorováni."
+ calculationStep2: "Poté je rozdělíme do skupin hráčů pomocí možnosti '<0>', např. pomocí '<1>': Všichni hráči, kteří se zaregistrovali v lednu 2023, únoru 2023 atd."
+ calculationStep3: "Možnosti '<0>' a '<1>' pak vybírají, která vizualizace se má vykreslit.."
+ calculationStep4: "'<>' řídí, kolik bodů má graf, např. 'Days' má jeden bod za den.."
+ calculationStep5: "V každém vypočteném bodě se u všech hráčů kontroluje, zda je splněna podmínka."
+ calculationStep6: "Pro zobrazení podmínek vyberte níže uvedenou osu X."
+ calculationStepDate: "Tato vizualizace zobrazuje různé skupiny hráčů, kteří stále hrají na vašem serveru. Vizualizace používá datum lastSeen. Pokud x < lastSeenDate, je hráč v grafu viditelný."
+ calculationStepDeltas: "Tato vizualizace je nejefektivnější při použití počtu hráčů jako osy Y. Vizualizace ukazuje čistý přírůstek hráčů (kolik hráčů se připojilo mínus hráči, kteří přestali hrát). Vizualizace používá data registrovaných i naposledy viděných hráčů. Pokud je registerDate < x < lastSeenDate, hráč je v grafu viditelný."
+ calculationStepPlaytime: "Tato vizualizace ukazuje, jak dlouho se hráči na vašem serveru věnují hraní. Vizualizace využívá dobu hraní. Pokud je x < době hraní, je hráč na grafu viditelný."
+ calculationStepTime: "Tato vizualizace ukazuje, jak dlouho se lidé vracejí hrát na server poté, co se připojili poprvé. Vizualizace využívá funkci timeDifference. Pokud je x < timeDifference, je hráč v grafu viditelný."
+ compareJoinAddress: "Seskupení podle adresy připojení umožňuje měřit reklamní kampaně na různých stránkách."
+ compareMonths: "Různé měsíce můžete porovnat změnou možnosti '<0>' na '<1>'."
examples:
- adCampaign: "Comparing player gain of different ad campaigns using different Join Addresses (anonymized)"
- deltas: "<> shows net gain of players."
- pattern: "A general pattern emerges when all players start leaving the server at the same time"
- plateau: "Comparing player gain of different months. Plateaus suggest there were players Plan doesn't know about. In this example Plan was installed in January 2022."
- playtime: "Playtime tells how long the gameplay loop keeps players engaged on your server."
- stack: "Cumulative player gain can be checked with stacked player count as Y axis"
- howIsItCalculated: "How it is calculated"
- howIsItCalculatedData: "The graph is generated from player data:"
- options: "Select the options to analyze different aspects of Player Retention."
- retentionBasis: "New player retention is calculated based on session data. If a registered player has played within latter half of the timespan, they are considered retained."
- testPrompt: "Test it out:"
- testResult: "Test result"
- threshold: "Threshold"
- thresholdUnit: "hours / week"
- tips: "Tips"
- usingTheGraph: "Using the Graph"
+ adCampaign: "Srovnání zisku hráčů z různých reklamních kampaní s použitím různých adres pro připojení (anonymizované)"
+ deltas: "<> ukazuje čistý zisk hráčů."
+ pattern: "Když všichni hráči začnou opouštět server ve stejnou dobu, objeví se obecný vzorec."
+ plateau: "Srovnání zisku hráčů v různých měsících. Plochy naznačují, že existují hráči, o kterých Plan neví. V tomto příkladu byl Plan nainstalován v lednu 2022."
+ playtime: "Doba hraní udává, jak dlouho jsou hráči na vašem serveru zapojeni do herní smyčky.."
+ stack: "Kumulativní zisk hráčů lze zkontrolovat pomocí počtu hráčů na hromádce jako osy Y."
+ howIsItCalculated: "Jak se vypočítává"
+ howIsItCalculatedData: "Graf je generován z údajů o hráči:"
+ options: "Vyberte možnosti pro analýzu různých aspektů udržení hráčů."
+ retentionBasis: "Udržení nových hráčů se vypočítává na základě údajů o relacích. Pokud registrovaný hráč hrál v druhé polovině časového období, je považován za udrženého."
+ testPrompt: "Vyzkoušejte si to:"
+ testResult: "Výsledek testu"
+ threshold: "Prahová hodnota"
+ thresholdUnit: "hodin / týdnů"
+ tips: "Tipy"
+ usingTheGraph: "Použití grafu"
hourByHour: "Hodina po hodině"
inactive: "Neaktivní"
indexInactive: "Neaktivní"
indexRegular: "Pravidelný"
information: "INFORMACE"
- insights: "Insights"
+ insights: "Postřehy"
insights30days: "Postřehy za 30 dní"
irregular: "Nepravidelný"
- joinAddress: "Join Address"
- joinAddresses: "Připojovací IP"
+ joinAddress: "Adresa Připojení"
+ joinAddresses: "IP Připojení"
kdr: "KDR"
killed: "Zabit"
last24hours: "Posledních 24 hodin"
@@ -392,7 +392,7 @@ html:
lastConnected: "Poslední připojení"
lastPeak: "Naposledy nejvíce hráčů"
lastSeen: "Naposledy viděn"
- latestJoinAddresses: "Latest Join Addresses"
+ latestJoinAddresses: "Poslední adresy pro připojení"
length: " Délka"
links: "ODKAZY"
loadedChunks: "Načtené chunky"
@@ -401,9 +401,9 @@ html:
loneNewbieJoins: "Samotná připojení nováčků"
longestSession: "Nejdelší relace"
lowTpsSpikes: "Nejnižší TPS"
- lowTpsSpikes7days: "Low TPS Spikes (7 days)"
+ lowTpsSpikes7days: "Nízké hodnoty TPS (7 dní)"
maxFreeDisk: "Max. volného disku"
- medianSessionLength: "Median Session Length"
+ medianSessionLength: "Medián délky relace"
minFreeDisk: "Min. volného disku"
mobDeaths: "Smrti způsobené moby"
mobKdr: "Mob KDR"
@@ -419,9 +419,9 @@ html:
new: "Nový"
newPlayerRetention: "Udržení nových hráčů"
newPlayers: "Noví hráči"
- newPlayers7days: "New Players (7 days)"
+ newPlayers7days: "Noví hráči (7 dní)"
nickname: "Přezdívka"
- noDataToDisplay: "No Data to Display"
+ noDataToDisplay: "Žádná data k zobrazení"
now: "Nyní"
onlineActivity: "Online aktivita"
onlineActivityAsNumbers: "Online aktivita v číslech"
@@ -437,21 +437,21 @@ html:
player: "Hráč"
playerDeaths: "Smrti způsobené hráči"
playerKills: "Zabití hráči"
- playerKillsVictimIndicator: "Player was killed within 24h of first time they were seen (Time since registered: <>)."
+ playerKillsVictimIndicator: "Hráč byl zabit do 24 hodin od doby, kdy se poprvé připojil (Čas od registrace): <>)."
playerList: "Seznam hráčů"
playerOverview: "Přehled hráče"
playerPage: "Stránka hráče"
- playerRetention: "Player Retention"
+ playerRetention: "Udržení hráčů"
playerbase: "Hráči"
playerbaseDevelopment: "Vývoj aktivity hráčů"
- playerbaseOverview: "Playerbase Overview"
+ playerbaseOverview: "Přehled hráčské základny"
players: "Hráči"
playersOnline: "Hráči online"
- playersOnlineNow: "Players Online (Now)"
+ playersOnlineNow: "Hráči online (Nyní)"
playersOnlineOverview: "Přehled online aktivity"
playtime: "Herní čas"
plugins: "Pluginy"
- pluginsOverview: "Plugins Overview"
+ pluginsOverview: "Přehled pluginů"
punchcard: "Štítky"
punchcard30days: "Štítek pro 30 dní"
pvpPve: "PvP & PvE"
@@ -459,7 +459,7 @@ html:
query: "Vytvořit dotaz"
quickView: "Rychlé zobrazení"
ram: "RAM"
- ramUsage: "RAM Usage"
+ ramUsage: "Využití RAM"
recentKills: "Poslední zabití"
recentPvpDeaths: "Poslední PvP smrti"
recentPvpKills: "Poslední PvP zabití"
@@ -470,56 +470,56 @@ html:
regularPlayers: "Pravidelní hráči"
relativeJoinActivity: "Relativní aktivita připojení"
retention:
- groupByNone: "No grouping"
- groupByTime: "Group registered by"
- inAnytime: "any time"
- inLast180d: "in the last 6 months"
- inLast30d: "in the last 30 days"
- inLast365d: "in the last 12 months"
- inLast730d: "in the last 24 months"
- inLast7d: "in the last 7 days"
- inLast90d: "in the last 3 months"
- playersRegisteredInTime: "Players who registered"
- retainedPlayersPercentage: "Retained Players %"
- timeSinceRegistered: "Time since register date"
- timeStep: "Time step"
+ groupByNone: "Žádné seskupení"
+ groupByTime: "Skupina registrovaná"
+ inAnytime: "kdykoli"
+ inLast180d: "za posledních 6 měsíců"
+ inLast30d: "za posledních 30 dní"
+ inLast365d: "za posledních 12 měsících"
+ inLast730d: "za posledních 24 měsícíců"
+ inLast7d: "za posledních 7 dní"
+ inLast90d: "za posledních 90 měsíců"
+ playersRegisteredInTime: "Hráči, kteří se zaregistrovali"
+ retainedPlayersPercentage: "Zadržení hráči %"
+ timeSinceRegistered: "Doba od data registrace"
+ timeStep: "Časový posun"
secondDeadliestWeapon: "2. PvP Zbraň"
seenNicknames: "Viděné přezdívky"
server: "Server"
serverAnalysis: "Analýza serveru"
serverAsNumberse: "Statistiky serveru"
- serverCalendar: "Server Calendar"
- serverDowntime: "Server offline"
- serverOccupied: "Server plný"
+ serverCalendar: "Kalendář serveru"
+ serverDowntime: "Server je offline"
+ serverOccupied: "Server je plný"
serverOverview: "Přehled serveru"
serverPage: "Stránka serveru"
serverPlaytime: "Herní čas serveru"
serverPlaytime30days: "Herní čas serveru za 30 dní"
- serverSelector: "Server selector"
+ serverSelector: "Výběr serveru"
servers: "Servery"
serversTitle: "SERVERY"
session: "Relace"
- sessionCalendar: "Session Calendar"
+ sessionCalendar: "Kalendář relací"
sessionEnded: " Ukončeno"
sessionMedian: "Střední hodnota relací"
sessionStart: "Započatá relace"
sessions: "Relace"
- sortBy: "Sort By"
- stacked: "Stacked"
+ sortBy: "Seřadit podle"
+ stacked: "Zaplnění"
themeSelect: "Zvolené téma"
thirdDeadliestWeapon: "3. PvP Zbraň"
thirtyDays: "30 dní"
thirtyDaysAgo: "před 30 dny"
time:
- date: "Date"
- day: "Day"
- days: "Days"
- hours: "Hours"
- month: "Month"
- months: "Months"
- week: "Week"
- weeks: "Weeks"
- year: "Year"
+ date: "Datum"
+ day: "Den"
+ days: "Dní"
+ hours: "Hodin"
+ month: "Měsíc"
+ months: "Měsíců"
+ week: "Týden"
+ weeks: "Týdnů"
+ year: "Rok"
timesKicked: "Počet vykopnutí"
toMainPage: "Zpět na hlavní stránku"
total: "Total"
@@ -528,15 +528,15 @@ html:
totalPlayers: "Hráčů celkem"
totalPlayersOld: "Celkem hráčů"
totalPlaytime: "Herní doba celkem"
- totalServerDowntime: "Total Server Downtime"
+ totalServerDowntime: "Celková doba vypnutí serveru"
tps: "TPS"
trend: "Trend"
trends30days: "Trendy za 30 dní"
uniquePlayers: "Unikátní hráči"
- uniquePlayers7days: "Unique Players (7 days)"
+ uniquePlayers7days: "Unikátních hráčů (7 dní)"
unit:
- percentage: "Percentage"
- playerCount: "Player Count"
+ percentage: "Procento"
+ playerCount: "Počet hráčů"
veryActive: "Velmi aktivní"
weekComparison: "Týdenní srovnání"
weekdays: "'Pondělí', 'Úterý', 'Středa', 'Čtvrtek', 'Pátek', 'Sobota', 'Neděle'"
@@ -547,7 +547,7 @@ html:
yAxis: "Y Axis"
login:
failed: "Přihlašování selhalo: "
- forgotPassword: "Zapomněl jste heslo?"
+ forgotPassword: "Zapomněli jste heslo?"
forgotPassword1: "Zapomněl jste heslo? Odregistruj se a registruj se znovu."
forgotPassword2: "Pro odstranění aktuálního uživatele použij následující příkaz ve hře:"
forgotPassword3: "Nebo použij konzoli:"
@@ -587,19 +587,19 @@ html:
name: "Ban status"
banned: "Zabanovaní"
country:
- text: "have joined from country"
+ text: "se připojili ze země"
generic:
allPlayers: "Všichni hráči"
and: "a "
start: "hráčů, kteří"
hasPlayedOnServers:
- name: "Has played on one of servers"
- text: "have played on at least one of"
+ name: "Hrál na jednom ze serverů"
+ text: "hrál alespoň na jednom z"
hasPluginBooleanValue:
- name: "Has plugin boolean value"
- text: "have Plugin boolean value"
+ name: "Plugin má logickou hodnotu"
+ text: "plugin má logickou hodnotu"
joinAddress:
- text: "joined with address"
+ text: "se připojil za pomoci ip"
nonOperators: "Bez OP"
notBanned: "Nezabanovaní"
operatorStatus:
@@ -625,10 +625,10 @@ html:
from: ">od"
makeAnother: "Vytvořit další dotaz"
servers:
- all: "using data of all servers"
- many: "using data of {number} servers"
- single: "using data of 1 server"
- two: "using data of 2 servers"
+ all: "použití dat všech serverů"
+ many: "použít data {number} serverů"
+ single: "použít data 1 serveru"
+ two: "použít data 2 serverů"
to: ">do"
view: "Zobrazit pohled"
performQuery: "Provést dotaz!"
@@ -721,9 +721,9 @@ plugin:
dbNotifySQLiteWAL: "SQLite WAL mód není podporován na verzi tohoto serveru, používám default. Toto může či nemusí ovlivnit výkon."
dbPatchesAlreadyApplied: "Všechny databáze již jsou aktualizovány."
dbPatchesApplied: "Všechny databáze byly úspěšně aktualizovány."
- dbSchemaPatch: "Database: Making sure schema is up to date.."
- loadedServerInfo: "Server identifier loaded: ${0}"
- loadingServerInfo: "Loading server identifying information"
+ dbSchemaPatch: "Databáze: Zajištění aktuálnosti schématu.."
+ loadedServerInfo: "Načtený identifikátor serveru: ${0}"
+ loadingServerInfo: "Načítání identifikačních informací serveru"
no: "Ne"
today: "'Dnes'"
unavailable: "Nedostupné"