From 4843485bf21d1af972fd886d7fcf87b0027a23d6 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: FlyingPikachu Date: Sun, 31 Dec 2017 22:10:59 -0500 Subject: [PATCH] New translations strings.yml (Czech) --- src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml | 26 +++++++++++------------ 1 file changed, 13 insertions(+), 13 deletions(-) diff --git a/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml b/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml index 964a6ef4c..b17701931 100644 --- a/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml +++ b/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml @@ -174,7 +174,7 @@ stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití" stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí" stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster" stageEditorSetEnchantments: "Nastavit enchantování" -stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno itemu" +stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno položka" stageEditorSetKillIds: "Nastavit ID NPS" stageEditorSetMobTypes: "Nastavit typ monstra" stageEditorSetKillLocations: "Nastavit místa zabíjení" @@ -202,21 +202,21 @@ stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), Odděl to mezerou, n stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." -stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pto vrácení." +stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." -stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření " +stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření" stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, nebo 0 pro vyčištění cíle zabíjení hráčů, nebo -1 pro zavření" stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." -stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména itemů, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." +stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména položka, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." -stageEditorNPCToTalkToPrompt: " Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení." +stageEditorNPCToTalkToPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení." stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, Odděl to středníkem (;) nebo napiš 'cancel' pro vrácení." stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení." -stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster , Odděl to mezerou , nebo napiš 'cancel' pro vrácení" -stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" -stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení " +stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" +stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" +stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" stageEditorMobLocationRadiiPrompt: "Napiš rozměry zabíjecí lokace (number of blocks) Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" stageEditorMobLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" stageEditorReachLocationPrompt: "Pravým-klikem na block vyberete, předtím napište 'add' pro přidání do seznamu dosahovacích míst, nebo napiš 'cancel' pro vrácení" @@ -232,13 +232,13 @@ stageEditorChatEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení." stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení" -stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pto vrácení" +stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorCompleteMessagePrompt: "Napiš dokončovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)" stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorPasswordPhraseHint1: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)" -stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to : |" +stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to | (trubka)" stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení." stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)" stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno." @@ -247,9 +247,9 @@ stageEditorDeliveryNPCs: "Nastavit NPC ID" stageEditorDeliveryMessages: "Nastavit doručovací zprávu" stageEditorContainsDuplicates: "Seznam obsahuje duplikáty!" stageEditorInvalidBlockName: "není platný název bloku!" -stageEditorInvalidEnchantment: "Toto není platné jméno enchantu!" +stageEditorInvalidEnchantment: "toto není platné jméno enchantu!" stageEditorInvalidNPC: "není platné ID NPC!" -stageEditorInvalidMob: "Toto není platné jméno monsta!" +stageEditorInvalidMob: "toto není platné jméno monsta!" stageEditorInvalidItemName: "není platný název předmětu!" stageEditorInvalidNumber: "není číslo!" stageEditorInvalidDye: "není platné číslo barvy!" @@ -275,7 +275,7 @@ stageEditorNoBlockSelected: "Nejdřív musíte vybrat blok." stageEditorNoColors: "Nejdřív musíte nastavit barvy!" stageEditorNoLocations: "Nejdřív musíte nastavit lokace!" stageEditorNoEnchantmentsSet: "Nenastaveny žádné enchanty" -stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné itemy" +stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné položky" stageEditorNoMobTypesSet: "Nenastaveny žádné typy monster" stageEditorNoLocationsSet: "Žádné lokace nebyly nastaveny" stageEditorNoColorsSet: "Žádné barvy nebyly nastaveny"