New translations strings.yml (Czech)

This commit is contained in:
FlyingPikachu 2018-02-03 13:20:43 -05:00
parent e705a7cc03
commit 5ed69e854a

View File

@ -68,18 +68,18 @@ questEditorSetGUI: "Nastavit zobrazení GUI položky"
questEditorReqs: "Upravit požadavky"
questEditorStages: "Upravit fáze"
questEditorRews: "Upravit odměny"
questEditorEnterQuestName: "Zadejte název úkolu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEditEnterQuestName: "Zadejte jméno úkolu který chcete upravit (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEnterAskMessage: "Zadejte požadovanou zprávu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEnterFinishMessage: "Zadejte konečnou zprávu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEnterQuestName: "Zadejte název úkolu (<cancel>)"
questEditorEditEnterQuestName: "Zadejte jméno úkolu který chcete upravit (<cancel>)"
questEditorEnterAskMessage: "Zadejte požadovanou zprávu (<cancel>)"
questEditorEnterFinishMessage: "Zadejte konečnou zprávu (<cancel>)"
questEditorEnterRedoDelay: "Zadejte čas (v sekundách), 0 pro vymazání zpoždění nebo -1 pro zavření"
questEditorEnterNPCStart: "Zadejte NPC ID, -1 pro vyčištění startu NPC nebo -2 pro zavření"
questEditorEnterBlockStart: "Pravým-klikem na blok použijete počáteční bod, předtím zadej 'done' pro uložení, nebo zadej 'clear' pro vyčištění startovního bloku, nebo 'cancel' pro vrácení"
questEditorEnterInitialEvent: "Zadej název Eventu, nebo zadej 'clear' pro vyčištění počátečního eventu, nebo 'cancel' pro vrácení"
questEditorEnterBlockStart: "Pravým-klikem na blok použijete počáteční bod, <done>, <clear>, <cancel>"
questEditorEnterInitialEvent: "Zadej název Eventu, <clear>, <cancel>"
questRequiredNoneSet: "Povinný, není nastaveno"
questWGSetRegion: "Nastavit region"
questWGNotInstalled: "Plugin WorldGuard není nainstalován"
questWGPrompt: "Enter WorldGuard region, nebo zadej 'clear' pro vymazaní regionu, nebo 'cancel' pro vrácení."
questWGPrompt: "Enter WorldGuard region, <clear>, <cancel>"
questWGInvalidRegion: "<region> není platný WorldGuard region!"
questWGRegionCleared: "Region úkolu byl vymazán."
questCitNotInstalled: "Plugin Citizens není nainstalován"
@ -188,28 +188,28 @@ stageEditorObjectiveOverride: "Objektové přepsání zobrazeno"
stageEditorCustom: "Vlastní cíle"
stageEditorNoModules: "Nebyli vloženy žádné moduly"
stageEditorModuleNotFound: "Vlastní objektový modul nebyl nalezen."
stageEditorCustomPrompt: "Zadejte jméno vlastního cíle, který chcete přidat, Nebo napiš 'clear' pro odstranění všech vlastních cílů, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCustomPrompt: "Zadejte jméno vlastního cíle který chcete přidat, <clear>, <cancel>"
stageEditorCustomAlreadyAdded: "Tento vlastní cíl již byl přidán!"
stageEditorCustomCleared: "Vlastní cíle vyčištěny."
stageEditorCustomDataPrompt: "Zadejte hodnotu pro <data>:"
stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), <space>, <cancel>"
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření"
stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, nebo 0 pro vyčištění cíle zabíjení hráčů, nebo -1 pro zavření"
stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména položka, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCToTalkToPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, Odděl to středníkem (;) nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, <semicolon>, <cancel>"
stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména položka, <space>, <cancel>"
stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, <space>, <cancel>"
stageEditorNPCToTalkToPrompt: "Napiš NPC ID, <space>, <clear>,\n <cancel>"
stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, <semicolon>, <cancel>"
stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster, <space>, <cancel>"
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, <space>, <cancel>"
stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationRadiiPrompt: "Napiš rozměry zabíjecí lokace (number of blocks) Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
@ -476,7 +476,7 @@ reqHeroesSetPrimary: "Nastavit hlavní třídu"
reqHeroesSetSecondary: "Nastavit druhou třídu"
reqMoneyPrompt: "Napiš množství <money>, nebo 0 pro vymazání měnového požadavku, nebo -1 pro zavření"
reqQuestPointsPrompt: "Napiš množství bodů úkolu, nebo 0 pro vymazání požadavku bodů z úkolu, nebo -1 pro zavření\""
reqQuestListTitle: "- Quests Available -"
reqQuestListTitle: "- Úkoly Dostupný -"
reqQuestPrompt: "Napiš seznam jmen úkolů, odděl to mezerou <comma>, nebo napiš 'clear' pro smazání seznamu, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqRemoveItemsPrompt: "Zadejte seznam hodnot dobře/špatně, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
reqPermissionsPrompt: "Zadejte požadavky na povolení, odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro smazání seznamu, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
@ -637,13 +637,13 @@ effZombieWood: "Zvuk, když Zombie rozbíjí železné dveře"
effZombieIron: "Zvuk, když Zombie rozbíjí dřevěné dveře"
effEnterName: "Zadejte název efektu, který chcete přidat do seznamu, nebo zadejte \"cancel\" chcete-li vrátit"
cmdAdd: "přidat"
strAdd: "then enter '<command>' to include it"
strAdd: "potom zadejte '<command>' pro přidání"
cmdClear: "vymazat"
strClear: "or '<command>' to erase all data"
strClear: "nebo '<command>' pro vymazání všech dat"
cmdCancel: "zrušit"
strCancel: "or '<command>' to return"
strCancel: "nebo '<command>' pro návrat"
cmdDone: "hotovo"
strDone: "then enter '<command>' to save"
strDone: "potom zadejte '<command>' pro uložení"
strSpace: oddělený mezerou
strSemicolon: oddělené středníkem
charSemi: ";"