New translations strings.yml (Czech)

This commit is contained in:
FlyingPikachu 2017-12-31 01:06:12 -05:00
parent 23ca1a2c1d
commit 71481324a1

View File

@ -0,0 +1,858 @@
---
questFailed: "*QUEST FAILED MATEY*"
questMaxAllowed: "Ye may only have up t' <number> Quests."
questAlreadyOn: "Ye be already on that Quest!"
questTooEarly: "Ye may nah take <quest> again fer another <time>."
questAlreadyCompleted: "Ye 'ave already looted <quest>."
questInvalidLocation: "Ye may nah take <quest> at this location."
questInvalidDeliveryItem: "<item> ain't a required item fer this quest!"
questSelectedLocation: "Chosen spot"
questDisplayHelp: "- Zobrazit tuto nápovědu"
COMMAND_LIST: "list"
COMMAND_LIST_HELP: "list [stránka] - Zobrazí dostupné úkoly"
COMMAND_TAKE: "take"
COMMAND_TAKE_HELP: "take [název úkolu] - Přijme úkol"
COMMAND_TAKE_USAGE: 'Použijte: /quests take [úkol]'
COMMAND_QUIT: "quit"
COMMAND_QUIT_HELP: "quit [úkol] - Ukončí momentální úkol"
COMMAND_EDITOR: "editor"
COMMAND_EDITOR_HELP: "editor - K vytvoření/upravení úkolů"
COMMAND_EVENTS_EDITOR: "events"
COMMAND_EVENTS_EDITOR_HELP: "events - K vytvoření/upravení událostí"
COMMAND_STATS: "stats"
COMMAND_STATS_HELP: "statistiky - Podívej se na tvoje statistiky z úkolů"
COMMAND_TOP: "top"
COMMAND_TOP_HELP: "top [number] - Podívej se na nejlepší úkoláře"
COMMAND_TOP_USAGE: 'Použijte: /quests top [číslo]'
COMMAND_INFO: "info"
COMMAND_INFO_HELP: "info - Zobrazí informace o pluginu"
COMMAND_JOURNAL: "journal"
COMMAND_JOURNAL_HELP: "deník - vidět/Odlož svůj deník úkolů"
COMMAND_QUEST_HELP: "- Zobrazí momentální cíle úkolu"
COMMAND_QUESTINFO_HELP: "[název úkolu] - Zobrazí informace o úkolu"
COMMAND_QUESTADMIN_HELP: "ukázat Questadmin nápovědu"
COMMAND_QUESTADMIN_STATS: "stats"
COMMAND_QUESTADMIN_STATS_HELP: "statistiky [player] - Uvidíš statistiky z úkolů daného hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_GIVE: "give"
COMMAND_QUESTADMIN_GIVE_HELP: "give [hráč] [úkol] - Donutí hráče přijmout úkol"
COMMAND_QUESTADMIN_QUIT: "quit"
COMMAND_QUESTADMIN_QUIT_HELP: "quit [hráč] [úkol] - Donutí hráče ukončit úkol"
COMMAND_QUESTADMIN_POINTS: "points"
COMMAND_QUESTADMIN_POINTS_HELP: "points [hráč] [množství] - Nastaví hráči úkolové body"
COMMAND_QUESTADMIN_TAKEPOINTS: "takepoints"
COMMAND_QUESTADMIN_TAKEPOINTS_HELP: "takepoints [hráč] [množství] - Sebere hráči úkolové body"
COMMAND_QUESTADMIN_GIVEPOINTS: "givepoints"
COMMAND_QUESTADMIN_GIVEPOINTS_HELP: "givepoints [hráč] [množství] - Přidělí hráči úkolové body"
COMMAND_QUESTADMIN_POINTSALL: "givepoints [player] [amount] - Give a player Quest Points"
COMMAND_QUESTADMIN_POINTSALL_HELP: "pointsall [množství] - Nastaví všem hráčům úkolové body"
COMMAND_QUESTADMIN_FINISH: "finish"
COMMAND_QUESTADMIN_FINISH_HELP: "finish [hráč] [úkol] - Okamžitě dokončí úkol hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_NEXTSTAGE: "nextstage"
COMMAND_QUESTADMIN_NEXTSTAGE_HELP: "nextstage [hráč] [úkol] - Okamžitě dokončí fázi úkolu hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_SETSTAGE: "setstage"
COMMAND_QUESTADMIN_SETSTAGE_HELP: "setstage [hráč] [úkol] [fáze] - Nastaví momentální fázi úkolu hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_SETSTAGE_USAGE: 'Použijte: /questadmin setstage [hráč] [úkol] [fáze]'
COMMAND_QUESTADMIN_PURGE: "purge"
COMMAND_QUESTADMIN_PURGE_HELP: "čistit [player] - Vyčistí všechna úkolová data hráče i jejich černou listinu"
COMMAND_QUESTADMIN_RESET: "reset"
COMMAND_QUESTADMIN_RESET_HELP: "reset [player] - Vyčistí všechna úkolová data hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_REMOVE: "remove"
COMMAND_QUESTADMIN_REMOVE_HELP: "remove [hráč] [úkol] - Odstraní dokončený úkol hráče"
COMMAND_QUESTADMIN_TOGGLEGUI: "togglegui"
COMMAND_QUESTADMIN_TOGGLEGUI_HELP: "přepínat gui [npc id] -Přepne zobrazení GUI úkolů na NPC "
COMMAND_QUESTADMIN_RELOAD: "reload"
COMMAND_QUESTADMIN_RELOAD_HELP: "reload - Znovu načte všechny úkoly"
questEditorHeader: "Vytvořit úkol"
questEditorCreate: "Vytvořit nový úkol"
questEditorEdit: "Upravit úkol"
questEditorDelete: "Smazat úkol"
questEditorName: "Nastavit jméno"
questEditorAskMessage: "Nastavit dotazovací zprávu"
questEditorFinishMessage: "Nastavit dokončovací zprávu"
questEditorRedoDelay: "Nastavit zpětné zpoždění"
questEditorNPCStart: "Nastavit NPC start"
questEditorBlockStart: "Natavit startovní Block"
questEditorInitialEvent: "Nastavit počáteční událost"
questEditorSetGUI: "Nastavit zobrazení itemu GUI"
questEditorReqs: "Upravit požadavky"
questEditorStages: "Upravit fáze"
questEditorRews: "Upravit odměny"
questEditorEnterQuestName: "Zadejte název úkolu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEditEnterQuestName: "Zadejte jméno úkolu,který chcete upravit, nebo 'cancel' pro vrácení"
questEditorEnterAskMessage: "Zadejte požadovanou zprávu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEnterFinishMessage: "Zadejte konečnou zprávu (nebo 'cancel' pro vrácení)"
questEditorEnterRedoDelay: "Zadejte čas (v sekundách), 0 pro vymazání zpoždění nebo -1 pro zavření "
questEditorEnterNPCStart: "Zadejte NPC ID, -1 pro vyčištění startu NPC nebo -2 pro zavření"
questEditorEnterBlockStart: "Pravým klikem na blok použijete počáteční bod, předtím zadej 'done' pro uložení, nebo zadej 'clear' pro vyčištění startovního bloku, nebo 'cancel' pro vrácení"
questEditorEnterInitialEvent: "Zadej název eventu, nebo zadej 'clear' pro vyčištění počátečního eventu, nebo 'cancel' pro vrácení"
questRequiredNoneSet: "Povinný, není nastaveno"
questWGSetRegion: "Nastavit region"
questWGNotInstalled: "Plugin WorldGuard není nainstalován"
questWGPrompt: "Enter WorldGuard region, nebo zadej 'clear' pro vymazaní regionu, nebo 'cancel' pro vrácení."
questWGInvalidRegion: "<region> není platný WorldGuard region!"
questWGRegionCleared: "Region úkolu byl vymazán."
questCitNotInstalled: "Plugin Citizens není nainstalován"
questDenNotInstalled: "Plugin Denizen není nainstalován"
questGUIError: 'Error: Tento item se již používá jako zobrazení GUI pro úkol <quest>.'
questCurrentItem: "Momentální předmět:"
questSetItem: "Nastavit předmět"
questClearItem: "Vymazat předmět"
questGUICleared: "Úkol GUI Item zobrazení je vymazáno."
questDeleted: "Úkol vymazán! Úkoly a Eventy byly znovu načteny."
questEditorNameExists: "Úkol s tímto jménem už existuje!"
questEditorBeingEdited: "Někdo vytváří/upravuje úkol s tímto jménem!"
questEditorInvalidQuestName: "Název nesmí obsahovat tečky nebo čárky!"
questEditorInvalidEventName: "není platný název události!"
questEditorInvalidNPC: "Žádné NPC neexistuje s tímto id!"
questEditorNoStartBlockSelected: "Nejdřív musíte vybrat blok."
questEditorPositiveAmount: "Částka musí být kladná."
questEditorQuestAsRequirement1: "Následující úkoly mají"
questEditorQuestAsRequirement2: "jako požadavek:"
questEditorQuestAsRequirement3: "Tyto úlohy musíte upravit tak, aby jste je před smazáním nepoužívali."
questEditorQuestNotFound: "Úkol nebyl nalezen!"
questEditorEventCleared: "Initial Event vyčištěn."
questEditorSave: "Dokončit a uložit"
questEditorNeedAskMessage: "Musíte nastavit dotazovací zprávu!"
questEditorNeedFinishMessage: "Musíte nastavit dokončovací zprávu!"
questEditorNeedStages: "Váš úkol nemá žádné fáze!"
questEditorSaved: "Quest saved! (Ye will needs t' perform a Quest reload fer it t' appear)"
questEditorExited: "Are ye sure ye wants t' exit without savin'?"
questEditorDeleted: "Are ye sure ye wants t' scuttle th' Quest"
questEditorNoPermsCreate: "Ye do nah 'ave permission t' create Quests."
questEditorNoPermsEdit: "Ye do nah 'ave permission t' edit Quests."
questEditorNoPermsDelete: "Ye do nah 'ave permission t' scuttle Quests."
stageEditorEditStage: "Upravit fázi"
stageEditorNewStage: "Přidat novou fázi"
stageEditorStages: "Fáze"
stageEditorStage: "Fáze"
stageEditorBreakBlocks: "Rozbít bloky"
stageEditorDamageBlocks: "Poničit bloky"
stageEditorPlaceBlocks: "Umístit bloky"
stageEditorUseBlocks: "Použít bloky"
stageEditorCutBlocks: "Uříznout block"
stageEditorCatchFish: "Chytit rybu"
stageEditorFish: "ryba"
stageEditorKillPlayers: "Zabít hráče"
stageEditorPlayers: "hráči"
stageEditorEnchantItems: "Očarovat předměty"
stageEditorDeliverItems: "Doručit předměty"
stageEditorTalkToNPCs: "Promluvit si s NPC"
stageEditorKillNPCs: "Zabít NPC"
stageEditorKillMobs: "Zabít Monstra"
stageEditorReachLocs: "Reach spots"
stageEditorReachRadii1: "Dosáhnout v rámci"
stageEditorReachRadii2: "blocky z"
stageEditorTameMobs: "Ochočit monstra"
stageEditorShearSheep: "Ostřihat ovci"
stageEditorEvents: "Události"
stageEditorStageEvents: "Fáze Eventy"
stageEditorStartEvent: "Začít Event"
stageEditorStartEventCleared: "Začátek Eventu vyčištěn."
stageEditorFinishEvent: "Dokončit Event"
stageEditorFinishEventCleared: "Dokončení Event vyčištěno."
stageEditorChatEvents: "Chat Eventů"
stageEditorChatTrigger: "Chat spoušť"
stageEditorTriggeredBy: "Spuštěno"
stageEditorChatEventsCleared: "Chat Eventů vyčištěn."
stageEditorDeathEvent: "Zánik Event"
stageEditorDeathEventCleared: "Zánik Event vyčištěn."
stageEditorDisconnectEvent: "Odpojení Eventu"
stageEditorDisconnectEventCleared: "Odpojení Eventu vyčištěno."
stageEditorDelayMessage: "Prodleva zprávy"
stageEditorDenizenScript: "Skript Denizen"
stageEditorStartMessage: "Pustit zprávu"
stageEditorCompleteMessage: "Dokončit zprávu"
stageEditorDelete: "Odstranit fázi"
stageEditorSetBlockNames: "Nastavit názvy bloků"
stageEditorSetBlockAmounts: "Nastavit množství bloků"
stageEditorSetBlockDurability: "Natavit trvanlivost"
stageEditorSetDamageAmounts: "Nastavit množství poškození"
stageEditorSetPlaceAmounts: "Nastavit množství umístění"
stageEditorSetUseAmounts: "Nastavit množství použití "
stageEditorSetCutAmounts: "Nastavit množství uříznutí"
stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití"
stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí"
stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster"
stageEditorSetEnchantments: "Nastavit enchantování"
stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno itemu"
stageEditorSetKillIds: "Nastavit ID NPS"
stageEditorSetMobTypes: "Nastavit typ monstra"
stageEditorSetKillLocations: "Nastavit místa zabíjení"
stageEditorSetKillLocationRadii: "Nastavit rozměry místa zabíjení"
stageEditorSetKillLocationNames: "Nastavit jméno místa zabíjení"
stageEditorSetLocations: "Nastavit lokace"
stageEditorSetLocationRadii: "Nastavit rozměry místa"
stageEditorSetLocationNames: "Nastavit jména míst"
stageEditorSetTameAmounts: "Nastavit množství ochočení"
stageEditorSetShearColors: "Nastavit barvy ovcí"
stageEditorSetShearAmounts: "Nastavit množství ostříhání"
stageEditorPassword: "Heslo objektu"
stageEditorAddPasswordDisplay: "Přidání zobrazení hesla"
stageEditorAddPasswordPhrases: "Nastavit fázy hesla"
stageEditorNoPasswordDisplays: "Není nastaveno žádné heslo"
stageObjectiveOverride: "Objektové přepsání zobrazeno"
stageEditorCustom: "Vlastní cíle"
stageEditorNoModules: "Nebyli vloženy žádné moduly"
stageEditorModuleNotFound: "Vlastní objektový modul nebyl nalezen."
stageEditorCustomPrompt: "Zadejte jméno vlastního cíle, který chcete přidat, Nebo napiš 'clear' pro odstranění všech vlastních cílů, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCustomAlreadyAdded: "Tento vlastní cíl již byl přidán!"
stageEditorCustomCleared: "Vlastní cíle vyčištěny."
stageEditorCustomDataPrompt: "Zadejte hodnotu pro <data>:"
stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pto vrácení."
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření "
stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, nebo 0 pro vyčištění cíle zabíjení hráčů, nebo -1 pro zavření"
stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména itemů, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCToTalkToPrompt: " Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, Odděl to středníkem (;) nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster , Odděl to mezerou , nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobAmountsPrompt: "Enter mob amounts separatin' each one by a space, or enter 'cancel' t' return"
stageEditorMobLocationPrompt: "Right-click on a block t' select it, then enter 'add' t' add it t' th' kill spot list, or enter 'cancel' t' return"
stageEditorMobLocationRadiiPrompt: "Enter kill spot radii (number o' blocks) separatin' each one by a space, or enter 'cancel' t' return"
stageEditorMobLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorReachLocationPrompt: "Pravým-klikem na block vyberete, předtím napište 'add' pro přidání do seznamu dosahovacích míst, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorReachLocationRadiiPrompt: "Napište rozměry dosahovací lokace (number of blocks) Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorReachLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorTameAmountsPrompt: "Napiš množství ochočení, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorShearColorsPrompt: "Napiš barvy ovcí, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorShearAmountsPrompt: "Napiš množství ostříhání, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorEventsPrompt: "Zadej název eventu, nebo zadej 'clear' pro vyčištění počátečního eventu, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorChatEventsPrompt: "Napiš jméno úkolu, který chceš přidat, nebo napiš 'clear' pro vymazání všech úkolových chatů, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorChatEventsTriggerPromptA: "Napište spoušt chatu pro"
stageEditorChatEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pto vrácení"
stageEditorCompleteMessagePrompt: "Napiš dokončovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)"
stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordPhraseHint1: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)"
stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to : |"
stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)"
stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno."
stageEditorDeliveryAddItem: "Přidat předmět"
stageEditorDeliveryNPCs: "Nastavit NPC ID"
stageEditorDeliveryMessages: "Nastavit doručovací zprávu"
stageEditorContainsDuplicates: "Seznam obsahuje duplikáty!"
stageEditorInvalidBlockName: "není platný název bloku!"
stageEditorInvalidEnchantment: "Toto není platné jméno enchantu!"
stageEditorInvalidNPC: "není platné ID NPC!"
stageEditorInvalidMob: "Toto není platné jméno monsta!"
stageEditorInvalidItemName: "není platný název předmětu!"
stageEditorInvalidNumber: "není číslo!"
stageEditorInvalidDye: "není platné číslo barvy!"
stageEditorInvalidEvent: "není platný název události!"
stageEditorDuplicateEvent: "Event je už na seznamu!"
stageEditorInvalidDelay: "Prodleva musí být menší než 1 sekunda!"
stageEditorInvalidScript: "Denizen skript nenalezen!"
stageEditorNoCitizens: "Plugin Citizens není nainstalován!"
stageEditorNoDenizen: "Plugin Denizen není nainstalován!"
stageEditorPositiveAmount: "Musíš napsat kladné číslo!"
stageEditorNoNumber: "Vstup není číslo!"
stageEditorNotGreaterThanZero: "není větší než 0!"
stageEditorNotListofNumbers: "Neplatný vstup, vstup nebyl seznam čísel!"
stageEditorNoDelaySet: "Musíš nejdřív nastavit prodlevu!"
stageEditorNoBlockNames: "Nejdřív musíte nastavit název bloku!"
stageEditorNoEnchantments: "Musíš nejdřív nastavit enchanty!"
stageEditorNoItems: "Nejdřív musíte přidat předměty!"
stageEditorNoDeliveryMessage: "Musíš nastavit alespoň jednu doručovací zprávu!"
stageEditorNoNPCs: "Musíš nejdříve nastavit NPC ID!"
stageEditorNoMobTypes: "Musíš nejdříve nastavit typ monster!"
stageEditorNoKillLocations: "Musíš nejdříve nastavit zabíjecí lokaci!"
stageEditorNoBlockSelected: "Nejdřív musíte vybrat blok."
stageEditorNoColors: "Nejdřív musíte nastavit barvy!"
stageEditorNoLocations: "Nejdřív musíte nastavit lokace!"
stageEditorNoEnchantmentsSet: "Nenastaveny žádné enchanty"
stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné itemy"
stageEditorNoMobTypesSet: "Nenastaveny žádné typy monster"
stageEditorNoLocationsSet: "Žádné lokace nebyly nastaveny"
stageEditorNoColorsSet: "Žádné barvy nebyly nastaveny"
stageEditorListNotSameSize: "Seznam názvů bloků a seznam položek nejsou stejné velikosti!"
stageEditorEnchantmentNotSameSize: "Seznam enchantů, the item id list and the enchant amount list are not the same size!"
stageEditorDeliveriesNotSameSize: "Seznam itemů a seznam NPC nejsou stejné velikosti !"
stageEditorNPCKillsNotSameSize: "Seznam NPC ID a seznam množstvý zabití nejsou stejné velikosti!"
stageEditorAllListsNotSameSize: "Všechny tvoje seznamy nemají stejnou velikost!"
stageEditorMobTypesNotSameSize: "Seznam typů monster a seznam množství monster nejsou stejné velikosti!"
stageEditorTameMobsNotSameSize: "Seznam typů monster a seznam množství ochočení nejsou stejné velikosti!"
stageEditorShearNotSameSize: "Seznam barev ovcí a seznam množství ostříhání nejsou stejné velikosti!"
stageEditorMustSetPasswordDisplays: "Nejprve musíte přidat alespoň jedno zobrazení hesla!"
stageEditorAddPasswordCleared: "Cíl hesel vymazán."
stageEditorPasswordNotSameSize: "Zobrazení hesla a fráze hesel nejsou stejné velikosti!"
stageEditorListContainsDuplicates: " Seznam obsahuje duplikáty!"
stageEditorDelayCleared: "Prodleva vymazána."
stageEditorDelayMessageCleared: "Startovací zpráva vymazána."
stageEditorDenizenCleared: "Denizen skript vymazán."
stageEditorBreakBlocksCleared: "Cíl ničení blocků vymazán."
stageEditorDamageBlocksCleared: "Cíl poškození blocků vymazán."
stageEditorPlaceBlocksCleared: "Cíl položení blocků vymazán."
stageEditorUseBlocksCleared: "Cíl používání blocků vymazán."
stageEditorCutBlocksCleared: "Cíl stříhání blocků vymazán."
stageEditorEnchantmentsCleared: "Cíl enchantování vymazán."
stageEditorDeliveriesCleared: "Cíl doručení vymazán."
stageEditorReachLocationsCleared: "Cíl dosáhnutí lokace vymazán."
stageEditorKillNPCsCleared: "Cíl zabití NPC vymazán."
stageEditorKillMobsCleared: "Cíl zabití monster vymazán."
stageEditorTameCleared: "Cíl ochočení monster vymazán."
stageEditorShearCleared: "Cíl ostříhání ovcí vymazán."
stageEditorStartMessageCleared: "Startovací zpráva vymazána."
stageEditorCompleteMessageCleared: "Dokončovací zpráva vymazána."
stageEditorConfirmStageDelete: "Opravdu chceš vymazat tuto fázy?"
stageEditorConfirmStageNote: "Každá etapa se bude posunuta zpět na jedno místo"
stageEditorDeleteSucces: "Fáze byla úspěšně odstraněna."
stageEditorEnchantments: "Očarování"
stageEditorNPCNote: 'Poznámka: Můžete zadat název NPC pomocí <npc>'
stageEditorOptional: "Nepovinné"
stageEditorColors: "Barvy ovcí"
allListsNotSameSize: "Všechny tvoje seznamy nejsou stejné velikosti!"
eventEditorCreate: "Vytvořit novou událost"
eventEditorEdit: "Upravit událost"
eventEditorDelete: "Odstranit událost"
eventEditorCreatePermisssions: "Nemáte oprávnění vytvářet nové události."
eventEditorEditPermisssions: "Nemáte oprávnění upravovat události."
eventEditorDeletePermisssions: "Nemáte oprávnění odstraňovat události."
eventEditorNoneToEdit: "Nyní neexistuje žádný event na upravování!"
eventEditorNoneToDelete: "Nyní neexistuje žádný event na vymazání!"
eventEditorNotFound: "Událost nebyla nalezena!"
eventEditorExists: "Událost již existuje!"
eventEditorSomeone: "Někdo již vytváří nebo upravuje událost s tímto jménem!"
eventEditorAlpha: "Název musí být alfanumerický!"
eventEditorErrorReadingFile: "Chyba při čtení souboru události."
eventEditorErrorSaving: "Při ukládání nastala chyba."
eventEditorDeleted: "Event vymazán, úkoly a eventy se znovu načtou."
eventEditorSaved: "Event uložen, úkoly a eventy se znovu načtou."
eventEditorEnterEventName: "Napiš jméno eventu, nebo 'cancel' pro vrácení."
eventEditorDeletePrompt: "Opravdu chcete odstranit událost"
eventEditorQuitWithoutSaving: "Opravdu to chceš vypnout bez vypnutí?"
eventEditorFinishAndSave: "Opravdu chcete dokončit a uložit Event?"
eventEditorModifiedNote: 'Poznámka: Upravili jste událost, kterou používají následující úkoly:'
eventEditorForcedToQuit: "Jestliže uložíš Event, někdo, kdo teď dělá nějaký z úkolů bude nucen přestat."
eventEditorEventInUse: "Následující úkoly používají event"
eventEditorMustModifyQuests: "eventEditorNeníNalezen"
eventEditorListSizeMismatch: "Seznamy nejsou stejně velké!"
eventEditorListDuplicates: "Seznam obsahuje duplikáty!"
eventEditorNotANumberList: "Vstup nebyl seznam čísel!"
eventEditorInvalidEntry: "Neplatný vstup"
eventEditorSetName: "Nastavit název"
eventEditorSetMessage: "Nastavit zprávu"
eventEditorClearInv: "Vymazat hráčův inventář"
eventEditorFailQuest: "Pokračujte v hledání"
eventEditorSetExplosions: "Nastavit lokace výbuchu"
eventEditorSetLightning: "Nastavit lokace úderu bleskem"
eventEditorSetEffects: "Nastavit efekty"
eventEditorSetStorm: "Nastavit bouři"
eventEditorSetThunder: "Nastavte hromy"
eventEditorSetMobSpawns: "Nastavit spawn monster"
eventEditorSetPotionEffects: "Nastavit účinky lektvarů"
eventEditorSetHunger: "Nastavit úroveň hladu hráče"
eventEditorSetSaturation: "Nastavitt hlad hráče"
eventEditorSetHealth: "Nastavit úroveň zdraví hráče"
eventEditorEnterTimerSeconds: "Nastavte počet zbývajících sekund před selháním questu (pro zrušení časovačů použijte událost časovače zrušení)"
eventEditorSetTimer: "Nastavte čas na neúspěšný úkol"
eventEditorCancelTimer: "Zavřít časovač úkolů"
eventEditorSetTeleport: "Nastavit umístění teleportu hráče"
eventEditorSetCommands: "Nastavit příkazy, které chcete provést"
eventEditorItems: "Itemy Eventu"
eventEditorSetItems: "Dát Item"
eventEditorItemsCleared: "Eventové itemy vymazány."
eventEditorAddItem: "Přidat předmět"
eventEditorSetItemNames: "Nastavit jméno itemu"
eventEditorSetItemAmounts: "Nastavit množství itemu"
eventEditorNoNames: "Žádné jméno nenastaveno"
eventEditorMustSetNames: "Musiš nejdřív nastavit jméno itemu!"
eventEditorInvalidName: "Není platné jméno itemu!"
eventEditorNotGreaterThanZero: "není větší než 0!"
eventEditorNotANumber: "Není číslo!"
eventEditorStorm: "Eventová bouřka"
eventEditorSetWorld: "Uložit svět"
eventEditorSetDuration: "Nastavit dobu trvání"
eventEditorNoWorld: "(Žádný svět nenastaven)"
eventEditorSetWorldFirst: "Musíš nejdřív nastavit svět!"
eventEditorInvalidWorld: "Není platné jméno světa!"
eventEditorMustSetStormDuration: "Musíš nastavit dobu trvání bouřky!"
eventEditorStormCleared: "Data bouřky vymazány."
eventEditorEnterStormWorld: "Zadejte světový název pro bouři, nebo zadej 'cancel' po vrácení"
eventEditorEnterDuration: "Napiš dobu trvání (v sekundách)"
eventEditorAtLeastOneSecond: "Množství musí být nejméně 1 sekunda!"
eventEditorNotGreaterThanOneSecond: "Není vyšší než 1 sekunda!"
eventEditorThunder: "Eventové hřmění"
eventEditorMustSetThunderDuration: "Musíš nastavit dobu trvání hřemění!"
eventEditorThunderCleared: "Data hřmění vyčištěna."
eventEditorEnterThunderWorld: "Zadejte světový název pro hrom, nebo zadej 'cancel' pro vrácení"
eventEditorEffects: "Efekty eventu"
eventEditorAddEffect: "Přidat efekt"
eventEditorAddEffectLocation: "Přidat lokaci efektu"
eventEditorNoEffects: "Žádné efekty nenastaveny"
eventEditorMustAddEffects: "Musíš nejdřív přidat efekty!"
eventEditorInvalidEffect: "Není platné jméno pro efekt!"
eventEditorEffectsCleared: "Efekty eventu vymazány."
eventEditorEffectLocationPrompt: "Klepnutím pravým tlačítkem myši na blok můžete zobrazit efekt, pak napište 'add' pr přidání na seznam, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorMobSpawns: "Eventové spawn monster"
eventEditorAddMobTypes: "Přidat moba"
eventEditorNoTypesSet: "(Žádný typ nenastavený)"
eventEditorMustSetMobTypesFirst: "Nejdřív musíš nastavit typ monstra!"
eventEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster"
eventEditorNoAmountsSet: "(Žádné množství není nastaveno)"
eventEditorMustSetMobAmountsFirst: "Nejdřív musíš nasavit množství monster!"
eventEditorAddSpawnLocation: "Nastavit lokaci spawnu"
eventEditorMobSpawnsCleared: "Spawn monster vymazán."
eventEditorMustSetMobLocationFirst: "Musíš nejdřív nastavit lokaci spawnu!"
eventEditorInvalidMob: "Není platné jméno monstra!"
eventEditorSetMobName: "Nastavte vlastní jméno pro monstra"
eventEditorSetMobType: "Nastavit typ monstra"
eventEditorSetMobItemInHand: "Nastavit předmět do ruky"
eventEditorSetMobItemInHandDrop: "Nastavte pravděpodobnost upuštění itemu z ruky"
eventEditorSetMobBoots: "Nastavte boty"
eventEditorSetMobBootsDrop: "Nastavit pravděpodobnost rozbití bot"
eventEditorSetMobLeggings: "Nastavit kalhoty"
eventEditorSetMobLeggingsDrop: "Nastavit pravděpodobnost rozbití kalhot"
eventEditorSetMobChestPlate: "Nastavit náprsní brnění"
eventEditorSetMobChestPlateDrop: "Nastavit pravděpodobnost rozbití náprsního brnění"
eventEditorSetMobHelmet: "Nastavit helmu"
eventEditorSetMobHelmetDrop: "Nastavte pravděpodobnost rozbití helmy"
eventEditorSetMobSpawnLoc: "Pravým klikem na myš spawneš monstrum, pak napiš 'add' pro přijmutí, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetMobSpawnAmount: "Nastavte množství monster na spawnutí"
eventEditorSetDropChance: "Nastavte pravděpodobnost spadnutí"
eventEditorInvalidDropChance: "Pravděpodobnost spadnutí musí být mezi 0.0 a 1.0"
eventEditorLightningPrompt: "Pravým klikem na block pro úder bleskem, nebo napiš 'add' pro přidání na seznam, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu míst, nebo 'cancel' pro vrácení"
eventEditorPotionEffects: "Eventové efekty lektvaru"
eventEditorSetPotionEffectTypes: "Nastav typy efektu lektvaru"
eventEditorMustSetPotionTypesFirst: "Musíš nejdřív nastavit typy efektu lektvaru!"
eventEditorSetPotionDurations: "Nastavte dobu trvání efektu lektvaru"
eventEditorMustSetPotionDurationsFirst: "Musíš nejdřív nastavit dobu trvání efektu lektvaru!"
eventEditorMustSetPotionTypesAndDurationsFirst: "Musíš nejdřív nastavit typy efektu lektvaru a dobu trvání!"
eventEditorNoDurationsSet: "(Žádná doba trvání nenastavena)"
eventEditorSetPotionMagnitudes: "Nastavte level efektu lektvaru"
eventEditorPotionsCleared: "Efekty lektvaru vymazány."
eventEditorInvalidPotionType: "Není platný typ efektu lektvaru!"
eventEditorEnterNPCId: "Napiš NPC ID (nebo -1 pro vrácení)"
eventEditorNoNPCExists: "Žádný NPC neexistuje s tímto ID!"
eventEditorExplosionPrompt: "Pravým klikem na block pro vytvoření exploze, pak napiš 'add' pro přidání na seznam, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu výbuchů, nebo 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSelectBlockFirst: "Musíš nejdřív vybrat block."
eventEditorSetMessagePrompt: "Napiš zprávu, nebo napiš 'none' pro smazání, (nebo 'cancel' pro vrácení)"
eventEditorSetItemNamesPrompt: "Napiš jméno itemu, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
eventEditorSetItemAmountsPrompt: "Napiš množství itemů (čísly),odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
eventEditorSetMobTypesPrompt: "Napiš jméno monstra, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetMobNamePrompt: "Nastav jméno pro toto monstrum, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetMobLocationPrompt: "Pravý klik na block pro zvolení, pak napiš 'add' pro přidání do seznamu míst pro spouštění monster, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetPotionEffectsPrompt: "Napiš typy efektu lektvaru, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetPotionDurationsPrompt: "Napiš dobu trvání efektu (v milisekundách), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetPotionMagnitudesPrompt: "Napiš level efektu lektvaru, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
eventEditorSetHungerPrompt: "Napiš level hladu, nebo -1 pro vymazání"
eventEditorHungerLevelAtLeastZero: "Level hladu musí být přinejmenším 0!"
eventEditorSetSaturationPrompt: "Napiš level najezení, or -1 pro vymazání"
eventEditorSaturationLevelAtLeastZero: "Level najezen musí být přinejmenším 0!"
eventEditorSetHealthPrompt: "Napiš level zdraví, nebo -1 pro vymazání"
eventEditorHealthLevelAtLeastZero: "Level zdraví musí být přinejmenším 0!"
eventEditorSetTeleportPrompt: "Pravým klikem na block zahájíš teleportaci hráče, pak napiš 'done' pro dokončení, nebo napiš 'clear' pro vymazání lokace teleportu, nebo 'cancel' pro vrácení"
eventEditorCommandsNote: 'Oznámení: Můžeš použít <player> odkazovat na jméno hráče.'
eventEditorSetCommandsPrompt: "Napiš příkazy odděl to čárkou, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
reqSetMoney: "Nastav požadované peníze"
reqSetQuestPoints: "Nastav požadované body z úkolu"
reqSetItem: "Nastav požadované itemy"
reqSetPerms: "Nastav požadované povolení"
reqSetQuest: "Nastav požadovaný úkol"
reqSetQuestBlocks: "Nastav block úkolu"
reqSetMcMMO: "Nastav požadovaný mcMMO "
reqSetHeroes: "Nastav požadovaného hrdinu"
reqSetCustom: "Požadované zvyky"
reqSetFail: "Nastavit požadavky na nevyhovující zprávy"
reqSetSkills: "Nastavit dovednosti"
reqSetSkillAmounts: "Nastavit množství dovedností"
reqHeroesSetPrimary: "Nastavit hlavní třídu"
reqHeroesSetSecondary: "Nastavit druhou třídu"
reqMoneyPrompt: "Napiš množství <money>, nebo 0 pro vymazání měnového požadavku, nebo -1 pro zavření"
reqQuestPointsPrompt: "Napiš množství bodů úkolu, nebo 0 pro vymazání požadavku bodů z úkolu, nebo -1 pro zavření\""
reqQuestPrompt: "Napiš seznam jmen úkolů,odděl to mezerou <comma>, nebo napiš 'clear' pro smazání seznamu, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqRemoveItemsPrompt: "Zadejte seznam hodnot dobře/špatně, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
reqPermissionsPrompt: "Zadejte požadavky na povolení, odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro smazání seznamu, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
reqCustomPrompt: "Zadejte název vlastního požadavku, který chcete přidat, nebo napiš 'clear' pro vymazání všech vlastních požadavků, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqMcMMOPrompt: "Napiš mcMMO dovednosti, odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqMcMMOAmountsPrompt: "Napiš množstí mcMMO dovednistí, odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqHeroesPrimaryPrompt: "Zadejte název primární třídy hrdinů, nebo napiš 'clear' pro vymazání požadavků, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqHeroesSecondaryPrompt: "Zadejte název druhé třídy hrdinů, nebo napiš 'clear' pro vymazání požadavků, nebo 'cancel' pro vrácení."
reqFailMessagePrompt: "Zadejte zprávu o požadavcích na selhání, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
reqAddItem: "Přidat předmět"
reqSetRemoveItems: "Nastavte odstranění položek"
reqNoItemsSet: "Žádné itemy nenastaveny"
reqNoValuesSet: "Žádné hodnoty nejsou nastaveny"
reqHeroesPrimaryDisplay: "Základní třída:"
reqHeroesSecondaryDisplay: "Druhá třída:"
reqGreaterThanZero: "Množství musí být vyšší než 0!"
reqNotAQuestName: "<quest> není název úkolu!"
reqItemCleared: "Požadavky itemu vymazány."
reqListsNotSameSize: "Seznam itemů a seznam vymazaných itemů nejsou stejné velikosti!"
reqTrueFalseError: '<input> není špatná nebo dobrá hodnota!%br%Example: dobře špatně dobře dobře'
reqCustomAlreadyAdded: "Tento vlastní požadavek již byl přidán!"
reqCustomNotFound: "Vlastní požadovaný modul nebyl nalezen."
reqCustomCleared: "Vlastní požadavky vymazány."
reqMcMMOError: "<input> není název dovednosti pluginu mcMMO!"
reqMcMMOCleared: "mcMMO dovednostní požadavky vymazány."
reqMcMMOAmountsCleared: "mcMMO požadavky na množství dovedností vyčištěny."
reqHeroesNotPrimary: "<class> není hlavní třída!"
reqHeroesPrimaryCleared: "Požadavek na primární třídu hrdiny byl vyčištěn."
reqHeroesNotSecondary: " <class> není druhá třída!"
reqHeroesSecondaryCleared: "Požadavek na druhou třídu Heroes byl vyčištěn."
reqHeroesClassNotFound: "Třída nenalezena!"
reqNone: "Žádné požadavky nenastaveny"
reqNotANumber: "<input> není číslo!"
reqMustAddItem: "Nejprve musíte přidat alespoň jednu položku!"
reqNoMessage: "Musíte nastavit zprávu o požadavcích na selhání!"
reqNoMcMMO: "mcMMO není nainstalováno"
reqNoHeroes: "Hrdina není nainstalovaný"
rewSetMoney: "Nastavit peněžní odměnu"
rewSetQuestPoints: "Nastavit odměnu bodů z úkolu"
rewSetItems: "Nastavit předmět jako odměnu"
rewSetExperience: "Nastavit bodovou odměnu"
rewSetCommands: "Nastavte odměny za příkaz"
rewSetPermission: "Nastavte odměnu oprávnění"
rewSetMcMMO: "Nastavit odměnu mcMMO dovedností"
rewSetHeroes: "Nastavit odměnu zkušeností hrdiny"
rewSetPhat: "Nastavit odměnu PhatLoot "
rewSetCustom: "Nastavit vlastní odměnu"
rewSetHeroesClasses: "Nastavit třídy"
rewSetHeroesAmounts: "Nastavit množství bodů zkušenosti"
rewMoneyPrompt: "Napiš množství <money>, nebo 0 pro vymazání peněžní odměny, nebo -1 pro zavření"
rewExperiencePrompt: "Napiš množství zkušeností, nebo 0 pro vymazání odměny zkušeností, nebo -1 peo zavření"
rewCommandPrompt: "Napiš odměny na příkaz, odděl to mezerou <comma>, nebo napiš 'clear' pro smazání seznamu, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
rewCommandPromptHint: 'Poznámka: Můžete zadat <player> pro zadání hráče, který dokončil úkol. např. porazil <player>'
rewPermissionsPrompt: "Zadejte odměny oprávnění, odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vymazání seznamu, nebo napiš'cancel' pro vrácení."
rewQuestPointsPrompt: "Napiš množství bodů z úkolu, nebo 0 vymazat odměnu bodů z úkolu, nebo -1 pro zavření"
rewMcMMOPrompt: "Napiš mcMMO dovednosti, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
rewMcMMOPromptHint: 'Poznámka: Když napíšete "All" získáte úroveň všech dovedností.'
rewHeroesClassesPrompt: "Napište třídy hrdinů,odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
rewHeroesExperiencePrompt: "Napiš množství bodů zkušeností (čísla, desítky jsou povoleny) odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
rewPhatLootsPrompt: "Napiš PhatLoots odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vymazání, nebo 'cancel' pro vrácení."
rewCustomRewardPrompt: "Napiš jméno vlastní odměny, kterou chceš přidat, nebo napiš 'clear' pro vymazání všech vlastních odměn, nebo 'cancel' pro zavření."
rewItemsCleared: "Itemové odměny vymazány."
rewNoMcMMOSkills: "Žádné dovednosti nenastaveny"
rewNoHeroesClasses: "Žádné třídy nenastaveny"
rewSetMcMMOSkillsFirst: "Musíš nejdříve nastavit dovednosti!"
rewMcMMOCleared: "mcMMO odměny vymazány."
rewMcMMOListsNotSameSize: "Seznam dovedností a seznam množství dovedností nejsou stejné velikosti!"
rewSetHeroesClassesFirst: "Musíš nejdříve nastavit třídy!"
rewHeroesCleared: "Odměny hrdinů vymazány."
rewHeroesListsNotSameSize: "Seznam tříd a seznam množství bodů zkušeností nejsou stejné velikosti!"
rewHeroesInvalidClass: "<input> Není platné jméno třídy hrdiny!"
rewPhatLootsInvalid: "<input> není platné PhatLoot jméno!"
rewPhatLootsCleared: "PhatLoots odměny odstraněny."
rewCustomAlreadyAdded: "Vlastní odměny byli nyní přidány!"
rewCustomNotFound: "Modul vlastních odměn nebyl nalezen."
rewCustomCleared: "vlastní odměny byli vymazány."
rewNoPhat: "PhatLoots není nainstalovaný"
itemCreateLoadHand: "Načítaní itemu v ruce"
itemCreateSetName: "Nastavit název"
itemCreateSetAmount: "Nastavit množství"
itemCreateSetDurab: "Nastavit trvandlivost "
itemCreateSetEnchs: "Přidat / vyčistit enchant"
itemCreateSetDisplay: "Nastavit zobrazení jména"
itemCreateSetLore: "Nastavit štěstí"
itemCreateEnterName: "Napiš jméno itemu, nebo 'cancel' pro vrácení."
itemCreateEnterAmount: "Napiš množství itemů (max. 64), nebo 'cancel' pro vrácení."
itemCreateEnterDurab: "Napiš trvandlivost itemu, nebo 'clear' pro vymazání dat, nebo 'cancel' pro vrácení."
itemCreateEnterEnch: "Napiš jméno enchantu, nebo 'clear' pro vymazání enchantu, nebo 'cancel' pro vrácení."
itemCreateEnterLevel: "Napiš level (čisly) pro <enchantment>"
itemCreateEnterDisplay: "Zadejte název zobrazení itemu, nebo 'clear' pro vymazání zobrazení jména, nebo 'cancel' pro vrácení."
itemCreateEnterLore: "Napiš štěstí itemu, odděl to středníkem ; nebo 'clear' pro vymazání štěstí, nebo 'cancel' peo vrácení."
itemCreateLoaded: "Item se načetl."
itemCreateNoItem: "Žádný item v ruky!"
itemCreateNoName: "Musíš nejdříve nastavit jméno!"
itemCreateInvalidName: "Neplatné jméno itemu!"
itemCreateInvalidAmount: "Množství musí být mezi 1-64!"
itemCreateInvalidDurab: "Neplatné množství trvandlivosti!"
itemCreateInvalidEnch: "Neplatné jméno enchantu!"
itemCreateInvalidLevel: "Level musí být vyšší než 0!"
itemCreateInvalidInput: "Neplatný vstup!"
itemCreateNotNumber: "Vstup není číslo!"
itemCreateNoNameAmount: "Musíš nejdříve nastavit jméno a množství!"
itemCreateCriticalError: "Došlo ke kritické chybě."
questTitle: "Úkol"
questObjectivesTitle: "<Úkol>"
questCompleteTitle: '**ÚKOL DOKONČEN: <quest>**'
questRewardsTitle: "Odměny:"
journalTitle: "List úkolů"
questsTitle: "- Úkoly -"
questHelpTitle: "- Úkoly -"
questListTitle: "- Úkoly -"
questNPCListTitle: "- Úkoly | <npc> -"
questAdminHelpTitle: "- Úkolyadmin -"
questEditorTitle: "- Editor úkolů -"
eventEditorTitle: "- Editor událostí - "
questCreateTitle: "- Vytvořit úkol -"
questEditTitle: "- Upravit úkol -"
questDeleteTitle: "- Smazat úkol -"
requirementsTitle: "- <quest> | Požadavky -"
rewardsTitle: "- <quest> | Odměny -"
itemRequirementsTitle: "- Požadované itemy -"
itemRewardsTitle: "- Itemové Odměny -"
mcMMORequirementsTitle: "- mcMMO Požadavky -"
mcMMORewardsTitle: "- mcMMO Odměny -"
heroesRequirementsTitle: "- Hrdinové požadavky -"
heroesRewardsTitle: "- Hrdinové odměny -"
heroesClassesTitle: "- Hrdinové třídy -"
heroesExperienceTitle: "- Hrdonové body zkušenosti -"
heroesPrimaryTitle: "- Hlavní třída -"
heroesSecondaryTitle: "- Vedlejší třída -"
phatLootsRewardsTitle: "- PhatLoots odměny -"
customRequirementsTitle: "- Vlastní požadavky -"
customRewardsTitle: "- Vlastní odměny -"
skillListTitle: "- Dovednostní list -"
eventTitle: "- Událost -"
completedQuestsTitle: "- Dokončené úkoly -"
topQuestersTitle: "- Nejlepší <number> Úkolaři -"
createItemTitle: "- Vytvořit předmět -"
enchantmentsTitle: "- Enchanty -"
questGUITitle: "- Zobrazování položky GUI -"
questRegionTitle: "- Oblast úkolu -"
eventEditorGiveItemsTitle: "- Darovat item -"
eventEditorEffectsTitle: "- Efekty -"
eventEditorStormTitle: "- Eventová bouřka -"
eventEditorThunderTitle: "- Eventový hrom -"
eventEditorMobSpawnsTitle: "- Eventové spawnování monster -"
eventEditorMobsTitle: "- Monstra -"
eventEditorAddMobTypesTitle: "- Přidat monstrum -"
eventEditorPotionEffectsTitle: "- Eventové efekty lektvaru -"
eventEditorPotionTypesTitle: "- Eventové typy lektvarů -"
eventEditorWorldsTitle: "- Světy -"
effBlazeShoot: "Zvuk střelby Blaze"
effBowFire: "Zvuk blaze střílení"
effClick1: "Zvuk kliku"
effClick2: "Odlišný zvuk kliku"
effDoorToggle: "Zvuk zavírání nebo otevírání dveří"
effExtinguish: "Zvuk ohně zhasl"
effGhastShoot: "Zvuk spálení Ghast"
effGhastShriek: "Zvuk kříčícího Ghasta"
effZombieWood: "Zvuk, když zombie rozbíjí železné dveře"
effZombieIron: "Zvuk, když zombie rozbíjí dřevěné dveře"
effEnterName: "Zadejte název efektu, který chcete přidat do seznamu, nebo zadejte \"cancel\" , chcete-li vrátit"
cmdCancel: "zrušit"
cmdAdd: "přidat"
cmdClear: "Vymazat"
cmdNone: "Žádný"
cmdDone: "hotovo"
acceptQuest: "Přijmout úkol?"
enterAnOption: "Zadejte nastavení"
questAccepted: 'Úkol přijat: <quest>'
currentQuest: "Aktuální úkoly:"
noMoreQuest: "Žádné další úkoly nejsou k dispozici."
damage: "Poškození"
break: "Zničení"
place: "Položení"
use: "Použít"
cut: "Ostříhání"
catchFish: "Chycení ryb"
enchantItem: "Enchant <item> s <enchantment>"
kill: "Zabití"
killAtLocation: "Zabití <mob> v <location>"
killPlayer: "Zabijte hráče"
deliver: "Doručení <item> k <npc>"
talkTo: "Promluvte si s <npc>"
tame: "Ochočení"
shearSheep: "Ostříhej <color> ovci"
goTo: "běž do <location>"
completed: "Dokončeno"
redoCompleted: "(Dokončeno)"
consoleError: "Tento příkaz může být proveden pouze ve hře."
invalidSelection: "Neplatný výběr!"
noActiveQuest: "Nemáš nyní žádný rozdělaný úkol."
speakTo: 'Začni: Mluv s <npc>'
mustSpeakTo: "Musíš si promluvit s <npc> pro odstartování úkolu."
noCommandStart: "<quest> Nemusí být odstartován přes příkaz."
permissionDisplay: "Oprávnění:"
heroesClass: "Třída"
mcMMOLevel: "Level"
haveCompleted: "Dokončil jsi <quest>"
cannotComplete: "Nelze splnit <quest>"
questNotFound: "Úkol nebyl nalezen."
alreadyConversing: "Nyní jsi v konverzaci!"
inputNum: "Vstup musí být číslice."
inputPosNum: "Vstup musí být kladné číslo."
questModified: "Tvůj aktivní úkol <quest> Je upravován. Jsi nucen vypnout úkol."
questNotExist: "Tvůj aktivní úkol <quest> již neexistuje. Jsi nucen vypnout úkol."
questInvalidChoice: "Neplatná volba. Zadejte 'Yes' nebo 'No'"
questPointsDisplay: "Body úkolu:"
questNoDrop: "Nemůžeš upustit item v úkolu."
questNoBrew: "Nemužeš vařit v úkolu."
questNoStore: "Nemůžeš ukládat itemy v úkolu."
questNoCraft: "Nemůžeš vyrábět itemy v úkolu."
questNoEquip: "Nemůžeš použít item v úkolu."
questNoDispense: "Nemůžeš dát itemy do dávkovače (dispenzeru) v úkolu."
questNoEnchant: "Nemůžeš enchantovat v úkolu."
questNoSmelt: "Nemůžeš používat pec v úkolu."
questInfoNoPerms: "Nemáte oprávnění k zobrazení informací o úkolu."
questCmdNoPerms: "Nemáš oprávnění k tomuto příkazu."
pageSelectionNum: "Vybraná stránka musí být číslo."
pageSelectionPosNum: "Vybraná stránka musí být pozitivní číslo."
questListNoPerms: "Nemáte oprávnění k zobrazení seznamu úkolů."
questTakeNoPerms: "Nemáš povolení k přijímání úkolů pomocí příkazů."
questTakeDisabled: "Přijímání úkolů přes příkaz deaktivováno."
questQuit: "Ukončil jsi úkol <quest>"
questQuitNoPerms: "Nemáte oprávnění ukončovat úkoly."
questQuitDisabled: "Ukončování úkolů deaktivováno."
questEditorNoPerms: "Nemáte oprávnění používat editor úkolů."
eventEditorNoPerms: "Nemáš oprávnění na používání eventového Editoru."
questsUnknownCommand: "Neznámý úkolový příkaz. Zadej /quests pro pomoc."
pageNotExist: "Stránka neexistuje."
pageFooter: "- Stránka <current> z <all> -"
questsReloaded: "Úkoly se znovu načetly."
numQuestsLoaded: "<number> úkolů načteno."
questForceTake: "<player> Násilně spustil úkol <quest>."
questForcedTake: "<player> Vás donutil spustit úkol <quest>."
questForceQuit: "<player> Násilně ukončil úkol <quest>."
questForcedQuit: "<player> Vás donutil ukončit úkol <quest>."
questForceFinish: "<player> Násilně dokončil úkol <quest>."
questForcedFinish: "<player> Vás donutil dokončil úkol <quest>."
questForceNextStage: "<player> postoupil do další fáze úkolu <quest>."
questForcedNextStage: "<player> vás posunul na sdalší fázi v úkolu <quest>."
questPurged: "<player> byl dán na černou listinu."
questReset: "<player> byl vyresetován."
questRemoved: "Úkol <quest> byl smazán ze seznamu hráče <player> splněných úkolů."
settingAllQuestPoints: "Nastavení bodů z úkolu u všech hráčů."
allQuestPointsSet: "Body z úkolů byli u všech hráčů nastaveny na <number>!"
setQuestPoints: "<player> body z úkolu byli nastaveny na <number>."
questPointsSet: "<player> nastavil tvoje body z úkolu na <number>."
takeQuestPoints: "Odnesli <number> bodů z úkolu <player>."
questPointsTaken: "<player> vzal <number> bodů z úkolu."
giveQuestPoints: "Dal <number> Bodů z úkolu <player>."
questPointsGiven: "<player> ti dal <number> bodů z úkolu."
enableNPCGUI: "<npc> nyní poskytne zobrazení GUI úkolu."
disableNPCGUI: "<npc> již nebude poskytovat zobrazení GUI úkolu."
invalidNumber: "Neplatné číslo."
noCurrentQuest: "<player> Nemá nyní žádné aktivní úkoly."
playerNotFound: "Hráč nebyl nalezen."
invalidStageNum: "Neplatné číslo fáze pro úkol <quest>"
errorNPCID: 'Error: Tady není žádné NPC s ID <number>'
errorReading: "Chyba při čtení souboru <file>, přeskakuji.."
errorReadingSuppress: "Chyba při čtení souboru <file>, potlačuji další chyby."
errorDataFolder: 'Chyba: Nelze číst datovou složku Úkolu!'
questsPlayerHasQuestAlready: "<player> je již v úkolu <quest>!"
questsUnknownAdminCommand: "Neznámý příkaz Questsadmin.\" Zadej /questsadmin pro nápovědu. ."
unknownError: "Došlo k neznámé chybě, viz výstup konzoly."
journalTaken: "Vem si svojí listinu úkolů."
journalPutAway: "Odlož svojí listinu úkolů."
journalAlreadyHave: "Už máte svojí listinu úkolů."
journalNoRoom: "Nemáte žádné volné místo pro svojí listinu úkolů!"
journalNoQuests: "Nemáte žádné přijaté úkoly!"
journalDenied: "Nemůžete to udělat s listinou úkolů."
ENCHANTMENT_ARROW_DAMAGE: "Síla"
ENCHANTMENT_ARROW_FIRE: "Plamen"
ENCHANTMENT_ARROW_INFINITE: "BezednýToulec"
ENCHANTMENT_ARROW_KNOCKBACK: "Odhození"
ENCHANTMENT_BINDING_CURSE: "Kletba Spoutání"
ENCHANTMENT_DAMAGE_ALL: "Ostrost"
ENCHANTMENT_DAMAGE_ARTHROPODS: "HmyzákovaZáhuba"
ENCHANTMENT_DEPTH_STRIDER: "Rychloplavec"
ENCHANTMENT_DAMAGE_UNDEAD: "Srážení"
ENCHANTMENT_DIG_SPEED: "Účinnost"
ENCHANTMENT_DURABILITY: "Nerozbitnost"
ENCHANTMENT_FIRE_ASPECT: "Síla Ohně"
ENCHANTMENT_FROST_WALKER: "Mrazík"
ENCHANTMENT_KNOCKBACK: "Odražení"
ENCHANTMENT_LOOT_BONUS_BLOCKS: "Štěstí"
ENCHANTMENT_LOOT_BONUS_MOBS: "Kořist"
ENCHANTMENT_LUCK: "Rybářské štěstí"
ENCHANTMENT_LURE: "Návnada"
ENCHANTMENT_MENDING: "Oprava"
ENCHANTMENT_OXYGEN: "Dýchání"
ENCHANTMENT_PROTECTION_ENVIRONMENTAL: "Obrana"
ENCHANTMENT_PROTECTION_EXPLOSIONS: "Obrana proti výbuchu"
ENCHANTMENT_PROTECTION_FALL: "Lehkost pírka"
ENCHANTMENT_PROTECTION_FIRE: "Obrana proti ohni"
ENCHANTMENT_PROTECTION_PROJECTILE: "Obrana proti střelám"
ENCHANTMENT_SILK_TOUCH: "Jemný dotyk"
ENCHANTMENT_SWEEPING: "Svištivé ostří"
ENCHANTMENT_THORNS: "Trny"
ENCHANTMENT_VANISHING_CURSE: "Kletba spoutání"
ENCHANTMENT_WATER_WORKER: "Jako ryba ve vodě"
COLOR_BLACK: "Černá"
COLOR_BLUE: "Modrá"
COLOR_BROWN: "Hnědá"
COLOR_CYAN: "Tyrkysová"
COLOR_GRAY: "Šedá"
COLOR_GREEN: "Zelená"
COLOR_LIGHT_BLUE: "Světle modrá"
COLOR_LIME: "Limetková"
COLOR_MAGENTA: "Purpurová"
COLOR_ORANGE: "Oranžová"
COLOR_PINK: "Růžová"
COLOR_PURPLE: "Fialová"
COLOR_RED: "Červená"
COLOR_SILVER: "Stříbrná"
COLOR_WHITE: "Bílá"
COLOR_YELLOW: "Žlutá"
timeDay: "Den"
timeDays: "Dny"
timeHour: "Hodina"
timeHours: "Hodiny"
timeMinute: "Minuta"
timeMinutes: "Minuty"
timeSecond: "Sekunda"
timeSeconds: "Sekundy"
timeMillisecond: "Milisekunda"
timeMilliseconds: "Milisekundy"
event: "Událost"
delay: "Prodleva"
save: "Uložit"
exit: "Odejít"
exited: "Odešel"
cancel: "Zrušit"
cancelled: "Zavřeno"
questTimeout: "Zavřeno."
back: "Zpátky"
yesWord: "Ano"
noWord: "Ne"
"true": "pravda"
"false": "nepravda"
clear: "Vymazat"
edit: "Upravit"
none: "Žádný"
done: "Hotovo"
comma: "Čárka"
finish: "Dokončit"
quit: "Ukončit"
noneSet: "Není nastaveno "
noDelaySet: "Žádná prodleva nenastavena"
noIdsSet: "Žádné ID nenastaveno"
noNamesSet: "Žádné jméno nenastaveno"
worlds: "Světy"
mobs: "Monstra"
points: "Body"
invalidOption: "Neplatné nastavení!"
npcHint: 'Poznámka: Klepnutím levým nebo pravým tlačítkem na NPC můžete získat ID.'
listDuplicate: "Seznam obsahuje duplikáty!"
id: "ID"
quest: "Úkol"
quests: "Úkoly"
createdBy: "Vytvořil"
continuedBy: "a doděláno"
questPoints: "Úkolové body"
accepted: "Potvrzeno"
complete: "Dokončeno"
redoable: "Redoble"
usage: "Použití"
redoableEvery: "Redoble každých <time>."
requirements: "Požadavky"
money: "Peníze"
with: "s"
to: "na"
blocksWithin: "do <amount> bloků z"
valRequired: "Hodnota je zapotřebí"
enchantedItem: "*Očarováno*"
experience: "Zkušenosti"
timerMessage: '<green>Zbývající čas k dokončení úkolu/fáze: <red>%s vteřin'
timerStart: "<green>Máte <red>%s sekund <green>k dokončení úkolu/fáze"
questErrorReadingFile: "Chyba při čtení souborů úkolů."
questSaveError: "Při ukládání nastala chyba."
questBlacklisted: "Jste zapsán na černou listinu. Pokud došlo k chybě, kontaktuje administrátora."