From 736fd7f861d2bdf94f924de9c01593b7ed8d3eb5 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: FlyingPikachu Date: Wed, 17 Jan 2018 13:44:16 -0500 Subject: [PATCH] New translations strings.yml (Czech) --- src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml | 6 +++--- 1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git a/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml b/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml index 7d2fdcbbb..9cd5fe008 100644 --- a/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml +++ b/src/main/resources/lang/cs-CZ/strings.yml @@ -233,8 +233,8 @@ stageEditorChatEventsPrompt: "Napiš jméno úkolu, který chceš přidat, nebo stageEditorChatEventsTriggerPromptA: "Napište spoušt chatu pro" stageEditorChatEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení." stageEditorCommandEventsPrompt: "Enter an event name to add, or enter 'clear' to clear all command events, or 'cancel' to return" -stageEditorCommandEventsTriggerPromptA: "Enter a command trigger for" -stageEditorCommandEventsTriggerPromptB: "or enter 'cancel' to return." +stageEditorCommandEventsTriggerPromptA: "Napište spoušt příkaz pro" +stageEditorCommandEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení." stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení" @@ -244,7 +244,7 @@ stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)" stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení" stageEditorPasswordPhraseHint1: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)" -stageEditorPasswordPhraseHint2: "If you want multiple password phrases, separate them by a | (pipe)" +stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to | (trubka)" stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení." stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)" stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno."