New translations strings.yml (Czech)

This commit is contained in:
PikaMug 2019-11-05 20:31:59 -05:00
parent f8d35b4045
commit d08fdf9583

View File

@ -165,10 +165,6 @@ stageEditorDelete: "Odstranit fázi"
stageEditorSetBlockNames: "Nastavit názvy bloků" stageEditorSetBlockNames: "Nastavit názvy bloků"
stageEditorSetBlockAmounts: "Nastavit množství bloků" stageEditorSetBlockAmounts: "Nastavit množství bloků"
stageEditorSetBlockDurability: "Natavit trvanlivost" stageEditorSetBlockDurability: "Natavit trvanlivost"
stageEditorSetDamageAmounts: "Nastavit množství poškození"
stageEditorSetPlaceAmounts: "Nastavit množství umístění"
stageEditorSetUseAmounts: "Nastavit množství použití"
stageEditorSetCutAmounts: "Nastavit množství uříznutí"
stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití" stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití"
stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí" stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí"
stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster" stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster"
@ -197,11 +193,7 @@ stageEditorCustomAlreadyAdded: "Tento vlastní cíl již byl přidán!"
stageEditorCustomCleared: "Vlastní cíle vyčištěny." stageEditorCustomCleared: "Vlastní cíle vyčištěny."
stageEditorCustomDataPrompt: "Zadejte hodnotu pro <data>:" stageEditorCustomDataPrompt: "Zadejte hodnotu pro <data>:"
stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku, <space>, <cancel>" stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku, <space>, <cancel>"
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), <space>, <cancel>" stageEditorEnterBlockAmounts: "Enter block amounts, <space>, <cancel>"
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), <space>, <cancel>" stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), <space>, <cancel>"
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, <clear>, <cancel>" stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, <clear>, <cancel>"
stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, <clear>, <cancel>" stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, <clear>, <cancel>"