New translations strings.yml (Czech)

This commit is contained in:
FlyingPikachu 2018-02-03 13:10:41 -05:00
parent 9577ed34ef
commit e705a7cc03

View File

@ -184,7 +184,7 @@ stageEditorPassword: "Heslo objektu"
stageEditorAddPasswordDisplay: "Přidání zobrazení hesla"
stageEditorAddPasswordPhrases: "Nastavit fázy hesla"
stageEditorNoPasswordDisplays: "Není nastaveno žádné heslo"
stageEditorObjectiveOverride: "Objective display override"
stageEditorObjectiveOverride: "Objektové přepsání zobrazeno"
stageEditorCustom: "Vlastní cíle"
stageEditorNoModules: "Nebyli vloženy žádné moduly"
stageEditorModuleNotFound: "Vlastní objektový modul nebyl nalezen."
@ -221,9 +221,9 @@ stageEditorShearColorsPrompt: "Napiš barvy ovcí, Odděl to mezerou, nebo napi
stageEditorShearAmountsPrompt: "Napiš množství ostříhání, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorEventsPrompt: "Zadej název eventu, nebo zadej 'clear' pro vyčištění počátečního eventu, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorChatEventsPrompt: "Napiš jméno úkolu, který chceš přidat, nebo napiš 'clear' pro vymazání všech úkolových chatů, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorChatEventsTriggerPrompt: "%yellow%Enter a chat trigger for%aqua% <event>%yellow% <cancel>"
stageEditorChatEventsTriggerPrompt: "%yellow%Zadejte spoušť chatu pro%aqua% <event>%yellow% <cancel>"
stageEditorCommandEventsPrompt: "Napiš jméno úkolu, který chceš přidat, nebo napiš 'clear' pro vymazání všech úkolových příkaz, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorCommandEventsTriggerPrompt: "%yellow%Enter a command trigger for%aqua% <event>%yellow% <cancel>"
stageEditorCommandEventsTriggerPrompt: "%yellow%Zadejte spouštěcí příkaz pro%aqua% <event>%yellow% <cancel>"
stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení"
@ -232,7 +232,7 @@ stageEditorCompleteMessagePrompt: "Napiš dokončovací zprávu, nebo napiš 'cl
stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)"
stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordPhraseHint: "(This is the text that a player must enter to complete the objective)"
stageEditorPasswordPhraseHint: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)"
stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)"
stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno."
@ -644,8 +644,8 @@ cmdCancel: "zrušit"
strCancel: "or '<command>' to return"
cmdDone: "hotovo"
strDone: "then enter '<command>' to save"
strSpace: separating each by a space
strSemicolon: separating each by a semicolon
strSpace: oddělený mezerou
strSemicolon: oddělené středníkem
charSemi: ";"
acceptQuest: "Přijmout úkol?"
enterAnOption: "Zadejte nastavení"