public class BoosCoolDownListener
extends java.lang.Object
implements org.bukkit.event.Listener
Modifier and Type | Field and Description |
---|---|
private static BoosCoolDown |
plugin |
Constructor and Description |
---|
BoosCoolDownListener(BoosCoolDown instance) |
Modifier and Type | Method and Description |
---|---|
private void |
checkRestrictions(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event,
org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommad,
java.lang.String originalCommand,
int warmupTime,
int cooldownTime,
double price,
int limit)
Metoda zkontroluje pomocí volání dalších metod, jestli přikaz který hráč
použil je nějakým způsobem omezený a na základě toho je buď událost
použití příkazu stornována, nebo ne.
|
private void |
onPlayerCommandPreprocess(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event)
Posluchač, který naslouchá události použití příkazu a spouští se ještě
před tím, než je vykonán efekt tohto příkazu.
|
private void |
start(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event,
org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommad,
java.lang.String originalCommand,
int warmupTime,
int cooldownTime)
Metoda spouští warmup a cooldown časovače, případně je ukončuje, pokud
již tyto časovače skončili.
|
private static BoosCoolDown plugin
public BoosCoolDownListener(BoosCoolDown instance)
instance
- private void checkRestrictions(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event, org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommad, java.lang.String originalCommand, int warmupTime, int cooldownTime, double price, int limit)
event
- událost PlayerCommandPreprocessEventplayer
- hráč který spustil tuto událostregexCommad
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazuoriginalCommand
- originální příkaz který hráč použilwarmupTime
- warmup doba nastavená pro regexCommandcooldownTime
- cooldown doba nastavená pro regexCommandprice
- cena nastavená pro regexCommandlimit
- limit nastavený pro regexCommandprivate void onPlayerCommandPreprocess(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event)
event
- událost PlayerCommandPreprocessEventprivate void start(org.bukkit.event.player.PlayerCommandPreprocessEvent event, org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommad, java.lang.String originalCommand, int warmupTime, int cooldownTime)
event
- událost PlayerCommandPreprocessEventplayer
- hráč který spustil tuto událostregexCommad
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazuoriginalCommand
- originální příkaz který hráč použilwarmupTime
- warmup doba nastavená pro regexCommandcooldownTime
- cooldown doba nastavená pro regexCommand