New translations strings.yml (Czech)

This commit is contained in:
FlyingPikachu 2017-12-31 22:10:59 -05:00
parent bb2a864ccd
commit 4843485bf2

View File

@ -174,7 +174,7 @@ stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití"
stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí"
stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster"
stageEditorSetEnchantments: "Nastavit enchantování"
stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno itemu"
stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno položka"
stageEditorSetKillIds: "Nastavit ID NPS"
stageEditorSetMobTypes: "Nastavit typ monstra"
stageEditorSetKillLocations: "Nastavit místa zabíjení"
@ -202,21 +202,21 @@ stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), Odděl to mezerou, n
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pto vrácení."
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření "
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření"
stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, nebo 0 pro vyčištění cíle zabíjení hráčů, nebo -1 pro zavření"
stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména itemů, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména položka, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCToTalkToPrompt: " Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorNPCToTalkToPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, Odděl to středníkem (;) nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster , Odděl to mezerou , nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení "
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationRadiiPrompt: "Napiš rozměry zabíjecí lokace (number of blocks) Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorMobLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
stageEditorReachLocationPrompt: "Pravým-klikem na block vyberete, předtím napište 'add' pro přidání do seznamu dosahovacích míst, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
@ -232,13 +232,13 @@ stageEditorChatEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení."
stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pto vrácení"
stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorCompleteMessagePrompt: "Napiš dokončovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)"
stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
stageEditorPasswordPhraseHint1: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)"
stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to : |"
stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to | (trubka)"
stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení."
stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)"
stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno."
@ -247,9 +247,9 @@ stageEditorDeliveryNPCs: "Nastavit NPC ID"
stageEditorDeliveryMessages: "Nastavit doručovací zprávu"
stageEditorContainsDuplicates: "Seznam obsahuje duplikáty!"
stageEditorInvalidBlockName: "není platný název bloku!"
stageEditorInvalidEnchantment: "Toto není platné jméno enchantu!"
stageEditorInvalidEnchantment: "toto není platné jméno enchantu!"
stageEditorInvalidNPC: "není platné ID NPC!"
stageEditorInvalidMob: "Toto není platné jméno monsta!"
stageEditorInvalidMob: "toto není platné jméno monsta!"
stageEditorInvalidItemName: "není platný název předmětu!"
stageEditorInvalidNumber: "není číslo!"
stageEditorInvalidDye: "není platné číslo barvy!"
@ -275,7 +275,7 @@ stageEditorNoBlockSelected: "Nejdřív musíte vybrat blok."
stageEditorNoColors: "Nejdřív musíte nastavit barvy!"
stageEditorNoLocations: "Nejdřív musíte nastavit lokace!"
stageEditorNoEnchantmentsSet: "Nenastaveny žádné enchanty"
stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné itemy"
stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné položky"
stageEditorNoMobTypesSet: "Nenastaveny žádné typy monster"
stageEditorNoLocationsSet: "Žádné lokace nebyly nastaveny"
stageEditorNoColorsSet: "Žádné barvy nebyly nastaveny"