mirror of
https://github.com/PikaMug/Quests.git
synced 2024-11-14 22:55:54 +01:00
New translations strings.yml (Czech)
This commit is contained in:
parent
bb2a864ccd
commit
4843485bf2
@ -174,7 +174,7 @@ stageEditorSetKillAmounts: "Nastavení množství zabití"
|
||||
stageEditorSetEnchantAmounts: "Nastavit množství enchantovaných věcí"
|
||||
stageEditorSetMobAmounts: "Nastavit množství monster"
|
||||
stageEditorSetEnchantments: "Nastavit enchantování"
|
||||
stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno itemu"
|
||||
stageEditorSetItemNames: "Nastavit jméno položka"
|
||||
stageEditorSetKillIds: "Nastavit ID NPS"
|
||||
stageEditorSetMobTypes: "Nastavit typ monstra"
|
||||
stageEditorSetKillLocations: "Nastavit místa zabíjení"
|
||||
@ -202,21 +202,21 @@ stageEditorEnterBlockNames: "Napiš jméno blocku (or IDs), Odděl to mezerou, n
|
||||
stageEditorBreakBlocksPrompt: "Napiš množství zničení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorDamageBlocksPrompt: "Napiš množství poškození (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorPlaceBlocksPrompt: "Napiš množství položení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pto vrácení."
|
||||
stageEditorUseBlocksPrompt: "Napiš množství použití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorCutBlocksPrompt: "Napiš množství ustřižení (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorEnterBlockDurability: "Napiš výdrž blocku (numbers), odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření "
|
||||
stageEditorCatchFishPrompt: "Napiš kolik ryb musí chytit, nebo 0 pro vyčištění cíle chytání ryb, nebo -1 pro zavření"
|
||||
stageEditorKillPlayerPrompt: "Napiš kolik hráčů musí zabít, nebo 0 pro vyčištění cíle zabíjení hráčů, nebo -1 pro zavření"
|
||||
stageEditorEnchantTypePrompt: "Napiš jména enchantu, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorEnchantAmountsPrompt: "Napiš množství enchantu (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména itemů, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorItemNamesPrompt: "Napiš jména položka, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorNPCPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorNPCToTalkToPrompt: " Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorNPCToTalkToPrompt: "Napiš NPC ID, Odděl to mezerou, nebo napiš 'clear' pro vyčištění NPC ID listu, nebo 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorDeliveryMessagesPrompt: "Napiš doručovací zprávu, Odděl to středníkem (;) nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorKillNPCsPrompt: "Napiš množství zabití (numbers), Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster , Odděl to mezerou , nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení "
|
||||
stageEditorMobsPrompt: "Napiš jména monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobAmountsPrompt: "Napiš množství monster, odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobLocationPrompt: "Pravý-klik na block pro zvolení, předtím napiš 'přidat' pro přidání listu zabíjecí lokace, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobLocationRadiiPrompt: "Napiš rozměry zabíjecí lokace (number of blocks) Odděl to mezerou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorMobLocationNamesPrompt: "Napiš jméno lokace, Odděl to čárkou, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorReachLocationPrompt: "Pravým-klikem na block vyberete, předtím napište 'add' pro přidání do seznamu dosahovacích míst, nebo napiš 'cancel' pro vrácení"
|
||||
@ -232,13 +232,13 @@ stageEditorChatEventsTriggerPromptB: "nebo napište 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorDelayPrompt: "Napište čas (in seconds), nebo napište 'clear' Pro vyčištění prodlevy, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorDelayMessagePrompt: "Napište zprávu o zpoždění, nebo napište 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorScriptPrompt: "Napiš jméno skriptu, nebo napiš 'clear' pro vymazání skriptu, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pto vrácení"
|
||||
stageEditorStartMessagePrompt: "Napiš startovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorCompleteMessagePrompt: "Napiš dokončovací zprávu, nebo napiš 'clear' pro vymazání zprávy, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorPasswordDisplayPrompt: "Zadejte heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorPasswordDisplayHint: "(Toto je text, který bude hráčům zobrazen jako cíl)"
|
||||
stageEditorPasswordPhrasePrompt: "Napiš heslo, nebo 'cancel' pro vrácení"
|
||||
stageEditorPasswordPhraseHint1: "(Toto je text, který musí hráč napsat, aby splnil cíl)"
|
||||
stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to : |"
|
||||
stageEditorPasswordPhraseHint2: "Jestliže chceš více hesel, odděl to | (trubka)"
|
||||
stageEditorObjectiveOverridePrompt: "Zadejte cílové zobrazení, nebo 'clear' pro smazání přepsání, nebo 'cancel' pro vrácení."
|
||||
stageEditorObjectiveOverrideHint: "(Přepínání zobrazení objektivu se zobrazí jako aktuální cíl hráče)"
|
||||
stageEditorObjectiveOverrideCleared: "Přepnutí zobrazení cíle bylo zrušeno."
|
||||
@ -247,9 +247,9 @@ stageEditorDeliveryNPCs: "Nastavit NPC ID"
|
||||
stageEditorDeliveryMessages: "Nastavit doručovací zprávu"
|
||||
stageEditorContainsDuplicates: "Seznam obsahuje duplikáty!"
|
||||
stageEditorInvalidBlockName: "není platný název bloku!"
|
||||
stageEditorInvalidEnchantment: "Toto není platné jméno enchantu!"
|
||||
stageEditorInvalidEnchantment: "toto není platné jméno enchantu!"
|
||||
stageEditorInvalidNPC: "není platné ID NPC!"
|
||||
stageEditorInvalidMob: "Toto není platné jméno monsta!"
|
||||
stageEditorInvalidMob: "toto není platné jméno monsta!"
|
||||
stageEditorInvalidItemName: "není platný název předmětu!"
|
||||
stageEditorInvalidNumber: "není číslo!"
|
||||
stageEditorInvalidDye: "není platné číslo barvy!"
|
||||
@ -275,7 +275,7 @@ stageEditorNoBlockSelected: "Nejdřív musíte vybrat blok."
|
||||
stageEditorNoColors: "Nejdřív musíte nastavit barvy!"
|
||||
stageEditorNoLocations: "Nejdřív musíte nastavit lokace!"
|
||||
stageEditorNoEnchantmentsSet: "Nenastaveny žádné enchanty"
|
||||
stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné itemy"
|
||||
stageEditorNoItemsSet: "Nenastaveny žádné položky"
|
||||
stageEditorNoMobTypesSet: "Nenastaveny žádné typy monster"
|
||||
stageEditorNoLocationsSet: "Žádné lokace nebyly nastaveny"
|
||||
stageEditorNoColorsSet: "Žádné barvy nebyly nastaveny"
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user