public class BoosWarmUpManager
extends java.lang.Object
Modifier and Type | Field and Description |
---|---|
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<java.lang.String,BoosWarmUpTimer> |
playercommands |
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,org.bukkit.Location> |
playerloc |
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,java.lang.String> |
playerworld |
private static java.util.Timer |
scheduler |
Constructor and Description |
---|
BoosWarmUpManager() |
Modifier and Type | Method and Description |
---|---|
(package private) static void |
applyPotionEffect(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand,
int warmUpSeconds)
Metoda aplikuje na hráče magický efekt na dobu určenou parametrem
warmUpSeconds.
|
static void |
cancelWarmUps(org.bukkit.entity.Player player)
Metoda stornuje veškeré probíhající warmup časovače specifického hráče.
|
static void |
clearLocWorld(org.bukkit.entity.Player player)
Metoda pro specifického hráče vymaže uloženou pozici a svět.
|
static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,org.bukkit.Location> |
getPlayerloc() |
static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,java.lang.String> |
getPlayerworld() |
static boolean |
hasWarmUps(org.bukkit.entity.Player player)
Metoda vrací boolean hodnotu v závislosti na tom jestli specifikovaný
hráč má aktivní warmup časovače nebo ne.
|
(package private) static boolean |
checkWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda zjišťuje, jestli je daný warmup časovač označený jako již proběhlý
nebo ne.
|
(package private) static boolean |
isWarmUpProcess(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda vrací boolean hodnotu na základě toho jestli je pro specifikovaný
příkaz specifikovaného hráče aktivní warmup časovač.
|
(package private) static void |
killTimer(org.bukkit.entity.Player player)
Metoda odstraní všechny časovače specifikovaného hráče
|
(package private) static void |
removeWarmUp(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda odstraní časovače na specifikovaném příkazu specifikovaného hráče
|
(package private) static void |
removeWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda odstraní ukončené časovače na specifikovaném příkazu
specifikovaného hráče
|
(package private) static void |
removeWarmUpProcess(java.lang.String tag)
Metoda odstraňuje daný řetězec z Hashmapy
|
(package private) static void |
setWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda označuje warmup časovač specifikovaného příkazu specifikovaného
hráče jako již ukončený.
|
(package private) static void |
startWarmUp(BoosCoolDown bCoolDown,
org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand,
java.lang.String originalCommand,
int warmUpSeconds)
Metoda spouští warmup časovač na základě parametrů pomocí Timer().
|
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<java.lang.String,BoosWarmUpTimer> playercommands
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,org.bukkit.Location> playerloc
private static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,java.lang.String> playerworld
private static java.util.Timer scheduler
static void applyPotionEffect(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand, int warmUpSeconds)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazuwarmUpSeconds
- doba warmup v sekundách, nastavená pro regexCommand v
konfiguracipublic static void cancelWarmUps(org.bukkit.entity.Player player)
player
- specifický hráčpublic static void clearLocWorld(org.bukkit.entity.Player player)
player
- specifický hráčpublic static boolean hasWarmUps(org.bukkit.entity.Player player)
player
- specifický hráčstatic boolean checkWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazustatic boolean isWarmUpProcess(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazustatic void killTimer(org.bukkit.entity.Player player)
player
- specifický hráčstatic void removeWarmUp(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazustatic void removeWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazustatic void removeWarmUpProcess(java.lang.String tag)
tag
- řetězec, který se má odstranit z Hasmapystatic void setWarmUpOK(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazustatic void startWarmUp(BoosCoolDown bCoolDown, org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand, java.lang.String originalCommand, int warmUpSeconds)
bCoolDown
- instance třídy BoosCooldownplayer
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfiguračního souboru, který vyhovuje originálnímu
příkazuoriginalCommand
- originální příkaz použitý hráčemwarmUpSeconds
- warmup doba nastavená pro příkaz v sekundáchpublic static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,java.lang.String> getPlayerworld()
public static java.util.concurrent.ConcurrentHashMap<org.bukkit.entity.Player,org.bukkit.Location> getPlayerloc()