public class BoosPlayerDeathListener
extends java.lang.Object
implements org.bukkit.event.Listener
Constructor and Description |
---|
BoosPlayerDeathListener() |
Modifier and Type | Method and Description |
---|---|
private void |
clearCooldownsOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
Na základě konfigurace a toho jestli hráč disponuje oprávněním
booscooldowns.clear.cooldowns.death metoda vymaže všechny cooldown
časovače všech příkazů specifikovaného hráče tím že spustí metodu
clearSomething();.
|
private void |
clearUsesOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
Na základě konfigurace a toho jestli hráč disponuje oprávněním
booscooldowns.clear.uses.death metoda vymaže všechny záznamy o spuštění
všech příkazů specifikovaného hráče tím že spustí metodu
clearSomething();.
|
private void |
onPlayerDeath(org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent event)
Metoda zjišťuje jestli je entita která spustila tuto událost hráč a
jestli není null.
|
private void |
startCooldownsOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
Na základě konfigurace metoda spouští všechny cooldown časovače
specifikovaného hráče tím že spustí medotu startAllCooldowns();.
|
private void onPlayerDeath(org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent event)
event
- událost PlayerDeathEventprivate void startCooldownsOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
player
- hráč, který spustil událost PlayerDeathEventprivate void clearUsesOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
player
- hráč, který spustil událost PlayerDeathEventprivate void clearCooldownsOnDeath(org.bukkit.entity.Player player)
player
- hráč, který spustil událost PlayerDeathEvent