public class BoosCoolDownManager
extends java.lang.Object
Constructor and Description |
---|
BoosCoolDownManager() |
Modifier and Type | Method and Description |
---|---|
(package private) static void |
cancelCooldown(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda ukončuje specifikovaný cooldown časovač pro specifikovaného hráče.
|
(package private) static boolean |
cd(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand,
java.lang.String originalCommand,
int coolDownSeconds)
Metoda vrací hodnotu boolean na základě toho, jestli má specifikovaný
příkaz aktivní cooldown časovač.
|
(package private) static boolean |
coolDown(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand,
java.lang.String originalCommand,
int time)
Metoda kontroluje, jestli hráč nedisponuje oprávněními, která obcházejí
cooldown časovače.
|
(package private) static java.util.Date |
getCurrTime()
Metoda vrací současný přesný datum a čas.
|
(package private) static java.util.Date |
getTime(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda vrací datum a čas, kdy hráč naposledy použil daný příkaz.
|
(package private) static boolean |
checkCoolDownOK(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand,
java.lang.String originalCommand,
int time)
Metoda vrací hodnotu boolean na základě toho, jestli má specifikovaný
příkaz aktivní cooldown časovač.
|
(package private) static long |
secondsBetween(java.util.Calendar startDate,
java.util.Calendar endDate)
Metoda vrací hodnotu rozdílu v sekundách mezi dvěmi hodnotami datumu a
času.
|
(package private) static void |
setTime(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String regexCommand)
Metoda ukládá do databáze datum a čas kdy hráč naposledy použil daný
příkaz.
|
static void |
startAllCooldowns(org.bukkit.entity.Player player,
java.lang.String message)
Metoda spouští veškeré cooldown časovače pro specifického hráče.
|
static void cancelCooldown(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazustatic boolean cd(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand, java.lang.String originalCommand, int coolDownSeconds)
player
- specifikovaný hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazuoriginalCommand
- originální příkaz použitý hráčemcoolDownSeconds
- cooldown doba v sekundách, nastavená pro regexCommand v
konfiguracistatic boolean coolDown(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand, java.lang.String originalCommand, int time)
player
- specifikovaný hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazuoriginalCommand
- originální příkaz použitý hráčemtime
- cooldown doba v sekundách, nastavená pro regexCommand v
konfiguracistatic java.util.Date getCurrTime()
static java.util.Date getTime(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifikovaný hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazustatic boolean checkCoolDownOK(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand, java.lang.String originalCommand, int time)
player
- specifikovaný hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazuoriginalCommand
- originální příkaz použitý hráčemtime
- cooldown doba v sekundách, nastavená pro regexCommand v
konfiguracistatic long secondsBetween(java.util.Calendar startDate, java.util.Calendar endDate)
startDate
- endDate
- static void setTime(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String regexCommand)
player
- specifický hráčregexCommand
- příkaz z konfigurace vyhovující originálnímu příkazupublic static void startAllCooldowns(org.bukkit.entity.Player player, java.lang.String message)
player
- specifický hráčmessage
-